اخبار محرمانه
موسوی: جنگ داخلی افغانستان هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
شنبه 24 مهر 1400 - 03:12:44
اخبار محرمانه - مهر / دستیار وزیر امور خارجه نوشت: جنگ داخلی افغانستان هیچ برنده‌ای جز استعمارگران و مزدوران جنایتکارش نخواهد داشت.
سید رسول موسوی، مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به حمله تروریستی به مسجد فاطمیه (س) در قندهار افغانستان نوشت: چگونه می شود حکومت تشکیل داد ولی به فکر امنیت مردم نبود؟
‏وی تاکید کرد: جنایاتی که هفته پیش در صفوف نمازگزاران قندوز رخ داد و این هفته در قندهار، اگر متوقف نشود افغانستان را به کام جنگ داخلی دیگری خواهد کشاند که هیچ برنده ای جز استعمارگران و مزدواران جنایتکارش نخواهد داشت.
گفتنی است، وزارت امور خارجه کشورمان هم در بیانیه‌ای حمله تروریستی کوردلان تکفیری به مسجد فاطمیه قندهار که موجب شهادت و جراحت جمع کثیری از شرکت کنندگان در نماز جمعه شد را به شدت محکوم کرد و نوشت: ضمن تسلیت به خانواده های محترم شهداء و مردم عزیز افغانستان، و با آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان قربانیان و شفای عاجل برای مجروحین این جنایت ضد بشری، بار دیگر نسبت به توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلام هشدار می دهیم و بر لزوم وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی و نفی خشونت و افراطی گری با نام اسلام تاکید می‌کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/633952/موسوی--جنگ-داخلی-افغانستان-هیچ-برنده‌ای-نخواهد-داشت
بستن   چاپ