اخبار محرمانه
نجات معجزه آسای یک مرد پس از سقوط از طبقه نهم ساختمان
شنبه 24 مهر 1400 - 00:38:35
اخبار محرمانه - یک مرد آمریکایی پس از سقوط از طبقه نهم ساختمانی در جرسی سیتی، ایالت نیوجرسی در ایالات متحده از مرگ نجات یافت، او روی یک خودروی بی ام و فرود آمد و به طرز معجزه آسایی زنده ماند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک مرد آمریکایی پس از سقوط از طبقه نهم ساختمانی در جرسی سیتی، ایالت نیوجرسی در ایالات متحده از مرگ نجات یافت، او روی یک خودروی بی ام و فرود آمد و به طرز معجزه آسایی زنده ماند.
به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، این مرد 31 ساله ساعت 10:20 صبح به وقت محلی، از طبقه نهم یک ساختمان سقوط و با یک بی ام و برخورد کرد، سپس دست راست خود را که به پهلو آویزان شده بود بلند کرد و پرسید: "چه اتفاقی افتاده است؟ "
شاهدان عینی می‌گویند این ماجرا به حدی عجیب بود که برخی تصور کردند با پشت صحنه یک فیلم هالیوودی رو به رو شده اند. این مرد سریعا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

اخبار محرمانه


به گفته کارگران ساختمانی و شاهدان عینی، این مرد در داخل ساختمان کار نمی‌کرد و مشخص نیست که چرا در آنجا بوده است. به گفته یک منبع آگاه، او از دادن نام خود به پلیس خودداری کرده و همکاری نمی‌کرده است.
وی از سانروف داخل ماشین افتاد، سپس از ماشین پیاده شد و روی زمین افتاد. مارک بوردو، 50 ساله، که در ساختمان کار می‌کند و عواقب پس از سقوط را مشاهده کرد، می‌گوید: "او سعی می‌کرد بلند شود، اما مردم سعی می‌کردند او را منصرف کنند، زیرا نمی‌دانستند چقدر آسیب دیده است. "
برخی می‌گویند این سقوط اتفاقی بوده، اما برخی می‌گویند وی با هدف خودکشی خود را پرتاب کرده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/633919/نجات-معجزه-آسای-یک-مرد-پس-از-سقوط-از-طبقه-نهم-ساختمان
بستن   چاپ