اخبار محرمانه
آزادراه های رشت-قزوین و کرج-قزوین با ترافیک همراه هستند
جمعه 23 مهر 1400 - 22:35:50
اخبار محرمانه - ترافیک یاد شده مربوط به محدوده رودبار در استان گیلان به سمت قزوین و کرج محدوده کمالشهر تا پل فردیس است و رانندگانی که از گیلان به سمت قزوین و یا از قزوین به سمت البرز در حرکت هستند باید به این نکته توجه داشته باشند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا: فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: محدوده هایی از آزادراه های رشت به قزوین و کرج به قزوین با ترافیک نیمه سنگین همراه هستند.
سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترافیک یاد شده مربوط به محدوده رودبار در استان گیلان به سمت قزوین و کرج محدوده کمالشهر تا پل فردیس است و رانندگانی که از گیلان به سمت قزوین و یا از قزوین به سمت البرز در حرکت هستند باید به این نکته توجه داشته باشند.
وی اظهار داشت: در آزادراه های یاد شده واقع در محدوده استان قزوین ترافیک روان و عبور و مرور خودروها به سهولت انجام می شود.
فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: از همه رانندگان می خواهیم ضمن رعایت سرعت مجاز و پرهیز جدی از سبقت های غیرمجاز در حین مشاهده ترافیک با پلیس راه همکاری کنند.
سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه خستگی و خواب آلودگی از دلایل مهم بروز سوانح جاده ای به شمار می رود، افزود: رانندگان باید هر گاه احساس خستگی و خواب آلودگی بلافاصله خودرویشان را در نزدیک ترین توقفگاه جاده ای متوقف کرده و حداقل نیم ساعت استراحت کنند در غیراین صورت جان خود و سرنشینان خودرویشان و سایر خودروها را به خطر می اندازند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 700 کیلومتر از جمله 230 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه و 230 کیلومتر راه اصلی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/633906/آزادراه-های-رشت-قزوین-و-کرج-قزوین-با-ترافیک-همراه-هستند
بستن   چاپ