اخبار محرمانه
نارضایتی صهیونیست‌ها از وزرای این رژیم
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 17:53:36
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / طبق یک نظرسنجی جدید، نارضایتی عمومی از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
به نقل از اسپوتنیک، نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که احزاب ائتلاف فعلی رژیم صهیونیستی نتوانسته اند محبوبیتی برای خود کسب کنند.
نظرسنجی‌های رسانه‌ای از کاهش محبوبیت نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی حکایت دارد. نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که اگر انتخابات امروز برگزار شود، او تنها 7 کرسی از 120 کرسی پارلمان را به دست می‌آورد.
احزاب دیگری که ائتلاف کنونی را تشکیل می‌دهند نیز رکود در رتبه بندی را ثبت کرده اند. حزب «یش عتید» (آینده آنجاست)، بزرگترین جناح این رژیم، همچنان 18 کرسی در اختیار دارد؛ درست مانند دور چهارم انتخابات عمومی که در ماه مارس برگزار شد.
همین امر در مورد احزاب دیگر از جمله آبی و سفید، کارگر، «اسرائیل خانه ما» و میرتس صادق است که نتوانسته اند خود را مطرح کنند. دلیل این امر نارضایتی صهیونیست‌ها از وزرای فعلی و سیاست‌هایی است که آن‌ها معرفی کرده اند.
آویگدور لیبرمن، رهبر حزب اسرائیل خانه ما که وزارت دارایی را تحت کنترل دارد، رتبه بسیار ضعیفی از خود نشان داده است و تنها 35 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی اخیر عملکرد وی را خوب ارزیابی کرده اند. 50 درصد به او نمره «بد» دادند. دلیل این رتبه بندی ضعیف، سیاست‌های لیبرمن است، که به نظر می‌رسد هدف سیاست‌های او آسیب رساندن به جامعه ارتدوکس باشد.
ایلت شاکد، رئیس وزارت داخله نیز رتبه ضعیفی دریافت کرده است، به طوری که 44 درصد از پاسخ دهندگان به او نمره «بد» دادند.
مراف میکائیل، وزیر حمل و نقل نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. 43 درصد از پاسخ دهندگان عملکرد وی را ضعیف ارزیابی می‌کنند. اگرچه او تنها کمتر از نیم سال است که بر سر کار است، اما بسیاری از صهیونیست‌ها احساس می‌کنند که ترافیک همچنان دردسرساز است.
وضعیت یائیر لاپید، وزیر خارجه این رژیم نیز بهتر ازاین نیست. 42 درصد از پاسخ دهندگان سیاست‌های او را مورد انتقاد قرار داده اند.
از زمان روی کار آمدن او در اواسط ماه ژوئن، لاپید بسیاری از صهیونیست‌ها را عصبانی کرده است. او پس از بی توجهی به حضور در جلسات ویروس کرونا، مورد انتقاد قرار گرفته است.
نظرسنجی اخیر، سیاست‌های رژیم صهیونیستی را به چالش می‌کشد و موج عظیم نارضایتی‌ها را نشان می‌دهد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/633305/نارضایتی-صهیونیست‌ها-از-وزرای-این-رژیم
بستن   چاپ