اخبار محرمانه
شهردار منطقه 5 در جریان بازدید از کارخانه نوآوری مطرح کرد:
لزوم استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و تکنولوژی‌های نوین برای اداره شهر
چهارشنبه 21 مهر 1400 - 17:45:00
اخبار محرمانه - محمود کلهری شهردار منطقه 5 در جریان بازدید از کارخانه نوآوری در این منطقه بر لزوم بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین برای پیشبرد امور شهری تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردارهمراه با معاونان شهرداری منطقه 5 به بازدید از کارخانه نوآوری در این منطقه پرداخت و در جریان روند انجام فعالیت‌های این کارخانه قرار گرفت.
کلهری در جریان حضور در این کارخانه بر لزوم استفاده از استارتاپ ها تاکید کرد و افزود: چون منطقه 5 ظرفیت های بالایی برای استفاده از استارتاپ ها و بهره مندی از تکنولوژی های نوین و خلاقانه دارد به همراه مدیران به بازدید از این کارخانه آمدیم تا میزان پیشرفت فعالیت ها را رصد کنیم و بتوانیم برای پیشبرد امور و ماموریت های خود به تبادل اطلاعات بپردازیم.
شهردار منطقه 5 افزود: در این کارخانه فعالیت‌های آموزشی و کاربردی وجود دارد که می توانیم از ظرفیت‌های آن برای تقویت سراهای محلات یا پارک ترافیک منطقه استفاده کنیم و معتقدم حضور و فعالیت استارتاپ‌ها و بکارگیری از ظرفیت‌های آنها به پیشبرد امور شهری کمک می‌کند.
او با اشاره به امضای تفاهمنامه با این کارخانه نوآوری،تاکید کرد: شهرداری منطقه با درک اهمیت تبدیل شدن منطقه 5 به منطقه خلاق و نوآور، از کسب و کار های نوپا حمایت همه جانبه کرده و این حمایت ها ادامه دارد.
چندین سوله در کارخانه نوآوری وجود دارد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های سلامت، رسانه ای، مالی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، گردشگری و معماری ، زندگی شهری در حال فعالیت بوده و با ایجاد فضای کاری اشتراکی برای استارت آپ ها، زمینه حضور نخبگان و صاحبان ایده در این مرکز فراهم شده است .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/632920/لزوم-استفاده-از-ظرفیت-استارتاپ‌ها-و-تکنولوژی‌های-نوین-برای-اداره-شهر
بستن   چاپ