اخبار محرمانه
واکسیناسیون اقشار کم برخوردار سرعت می گیرد
جزئیات مرحله دوم پویش «تهران دوباره جان میگیرد» +آدرس و زمان تزریق واکسن
چهارشنبه 21 مهر 1400 - 16:14:16
اخبار محرمانه - دومین مرحله از اجرای پویش «تهران دوباره جان میگیرد» با هدف واکسیانسیون اقشار کم برخوردار از فردا پنجشنبه 22 مهر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار شهر به گفته علی نصیری سرپرست سازمان مدیریت بحران شهر تهران از فردا قرار است 22 اتوبوس در 22 منطقه شهرداری تهران به عنوان «اتوبوس‌های زندگی» در ساعت‌های مشخص، کار واکسیناسیون اقشار کم برخوردار و نیازمند را انجام دهند. این اتوبوس‌ها دارای تجهیزات پزشکی و ارتباطی و برچسب‌های مشخص در بدنه هستند و تحت پویش «تهران دوباره جان میگیرد» فعالیت خواهند کرد.
به گفته نصیری؛ در فاز دوم پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» به ظرفیت ایستگاه‌های مترو خدمت‌رسان در امر واکسیناسیون هم اضافه می‌شود و تعداد این ایستگاه ها به 22 ایستگاه می‌رسد.
به گفته جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری همچنین قرار است در فاز دوم، از ظرفیت 220 مسجد پرحمعیت و شاخص در 22 منطقه تهران برای واکسیناسیون استفاده شود و در واقع ون‌های واکسیناسیون هر روز در یک مسجد مستقر می‌شود.
در زیر نشانی و ساعت کار اتوبوس ها، ایستگاه های متروی منتخب و مساجدی که در این طرح اقدام به واکسیناسیون افراد می کنند آمده است.
برای اطلاع از محل استقرار اتوبوس ها اینجا کلیک کنید
برای اطلاع از ایستگاه های متروی منتخب اینجا کلیک کنید
برای اطلاع از فهرست مساجد منتخب اینجا کلیک کنید
لازم به ذکر است ساعت فعالیت ایستگاه های مترو برای تزریق واکسن از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب و در دو شیفت کاری است.
این در حالی است که تزریق واکسن توسط اتوبوس ها در میادین منتخب از ساعت 9 صبح لغایت 6 عصر انجام خواهد گرفت و انجام واکسیناسیون در 220 مسجد منتخب از ساعت 5 عصر لغایت 8 شب خواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/632914/جزئیات-مرحله-دوم-پویش-«تهران-دوباره-جان-میگیرد»--آدرس-و-زمان-تزریق-واکسن
بستن   چاپ