اخبار محرمانه
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ششمین سفر استانی رئیس جمهور وارد بوشهر شد.
دوشنبه 19 مهر 1400 - 00:42:06
اخبار محرمانه - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بدو ورود به بوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بدو ورود به بوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده؛ در ششمین سفر استانی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور، خانم دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه تعدادی از اعضا هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (جمعه) با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی وارد بوشهر شدند.
خانم دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در بدو ورود خود به بوشهر، باهمراهی مدیرکل بنیاد شهید استان، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده و تعدادی از مسئولان استانی، ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.در این آیین، جمعی از مردم، مشکلات و دغدغه های خود را با خانم دکتر خزعلی درمیان گذاشتند
نشست با بانوان کارآفرین، ورزشکار، اصحاب رسانه،نخبگان و نشست با فعالان فرهنگی - اجتماعی حوزه زنان و خانواده استان، بازدید از پرورشگاه کودکان بوشهر،بازدید از بند نسوان ندامتگاه بوشهر، برخی از برنامه های این سفر یکروزه به استان بوشهر است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/631292/معاون-رئیس-جمهور-در-امور-زنان-و-خانواده-در-ششمین-سفر-استانی-رئیس-جمهور--وارد-بوشهر-شد
بستن   چاپ