اخبار محرمانه
ظریف: پوتین به من گفت، روزی که آمریکا بخواهد به برجام بازگردد و شما سخت‌گیری کنید، دنیا علیه شما خواهد شد / دیپلماسی صحنه فدا شدن است / در پذیرش قطعنامه 598 شجاعت های زیادی رخ داد تا توانستیم جنگ را پایان بدهیم
پنجشنبه 15 مهر 1400 - 01:32:16
اخبار محرمانه - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران در گفت و گویی کلاب هاوسی گفت: یکی از بزرگترین شاخص‌ها در مورد آیت‌الله هاشمی در ذهن من این است که او همیشه آماده فدا شدن برای ملت و منافع کشور بود، دیپلماسی صحنه فدا شدن است و هاشمی بزرگترین نامزد این صحنه است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران گفت: نامه‌نگاری‌های آیت‌الله هاشمی با صدام به آزاد شدن بخش‌های زیادی از کشور و گشایش‌های بعد از آن انجامید.
به گزارش «انتخاب»؛ به نقل از جماران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران در گفت و گویی کلاب هاوسی گفت: یکی از بزرگترین شاخص‌ها در مورد آیت‌الله هاشمی در ذهن من این است که او همیشه آماده فدا شدن برای ملت و منافع کشور بود، دیپلماسی صحنه فدا شدن است و هاشمی بزرگترین نامزد این صحنه است.
ظریف افزود: آیت‌الله هاشمی حتی آماده محاکمه بود، شجاعت او برای دیپلماسی مهمترین مشخصه است، او شجاعت فرماندهی جنگ و صلح را داشت.
در پذیرش قطعنامه 598 شجاعت های زیادی رخ داد
ظریف گفت: آیت‌الله هاشمی همیشه شجاعت داشت و از ضرر جلوگیری می‌کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دولت های یازدهم و دوازدهم تاکید کرد: در پذیرش قطعنامه 598 شجاعت های زیادی رخ داد تا توانستیم جنگ را پایان بدهیم.
ظریف گفت: نامه‌نگاری‌های آیت‌الله هاشمی با صدام به آزاد شدن بخش‌های زیادی از کشور و گشایش‌های بعد از آن انجامید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات برجام گفت: پوتین به من گفت، روزی که آمریکا بخواهد به برجام بازگردد و شما سخت‌گیری کنید، دنیا علیه شما خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/629115/ظریف--پوتین-به-من-گفت،-روزی-که-آمریکا-بخواهد-به-برجام-بازگردد-و-شما-سخت‌گیری-کنید،-دنیا-علیه-شما-خواهد-شد---دیپلماسی-صحنه-فدا-شدن-است---در-پذیرش-قطعنامه-598-شجاعت-های-زیادی-رخ-داد-تا-توانستیم-جنگ-را-پایان-بدهیم
بستن   چاپ