اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری: حذف مقررات زائد نقش مهمی در خدمت رسانی آسان به مردم دارد
سه شنبه 6 مهر 1400 - 17:11:14
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مقررات‌زدایی و تمرکز و همچنین مبارزه با فساد خیزی مهمترین برنامه های ابلاغی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که باید به طور جدی در صدر برنامه‌های مدیران کل و عضو شورای هماهنگی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، سید حفیظ الله فاضلی در جلسه شورای هماهنگی مدیران شورای هماهنگی استان گفت: برخی از مقررات زائد وجود دارد که مانعی در راه خدمت رسانی صادقانه آسان به مردم شده است.
وی ادامه داد: بنابراین شناسایی این مقررات زائد می‌تواند گامی بزرگ در تسهیل انجام امور برای مردم شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مدیران عضو شورای هماهنگی باید نسبت به شناسایی اموال قابل واگذاری از طریق سازمان‌های مرکزی به ستاد استانی اقدام کنند که پس از شناسایی مصادیق مورد نظر جهت اخذ مجوز تفویض اختیار تلاش کنند.
فاضلی در خصوص راه‌اندازی قرارگاه رفاه مردم در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این طرح بسیار خلاقانه و جدیدی است که توسط مقام عالی وزارت در حال انجام است و نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف استان دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
6 مهر 1400 13:50
کد خبر : 245,960
کلیدواژه ها: کارگران ,فاضلی,شورای هماهنگی,خدمت به مردم ,چهارمحال و بختیاری
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/624445/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-چهارمحال-و-بختیاری--حذف-مقررات-زائد-نقش-مهمی-در-خدمت-رسانی-آسان-به-مردم-دارد
بستن   چاپ