اخبار محرمانه
تشییع پیکر پنج شهید فلسطینی
دوشنبه 5 مهر 1400 - 20:39:57
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / مردم فلسطین ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر‌های شهدای جنین و قدس، بر ادامه مقاومت، راه شهدا و حفظ وحدت تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری شهاب، خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در این مراسم حضور داشت گفت: این اقدامات بی پاسخ نخواهد ماند. خون همه صهیونیست‌ها ارزش یک قطره از خون شهید اسامه صبح و دیگر شهدا را ندارد. حرف همه فلسطینیان این است که با یکدیگر متحد باشیم.
ابو یحیی از نیرو‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اظهار کرد: این منطقه امروز یکی از رزمندگان غیور خود را از دست داد که با اختیار خود و بدون آن که کسی او را وادار کرده باشد به پیش می‌رفت. این شهید تا آخرین قطره خون خود از حقوق ما دفاع کرد. از دست دادن یک برادر عزیز و یکی از قهرمانان فلسطین بسیار دشوار است. ولی راه ما همین است، راه جهاد و مقاومت. امروز به صهیونیست‌ها می‌گوییم نمی‌توانی هر بلایی خواستی سر اردوگاه جنین بیاوری.
نظامیان اشغالگر قدس بامداد روز گذشته به چندین منطقه در کرانه باختری رود اردن از جمله شهر «جنین» و «برقین» یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که بر اثر آن پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/623971/تشییع-پیکر-پنج-شهید-فلسطینی
بستن   چاپ