اخبار محرمانه
نخستین مرکز منتا در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
شنبه 3 مهر 1400 - 10:05:01
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از افتتاح نخستین مرکز نوآوری و توسعه تعاون (منتا) در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در آیین بهره برداری از این مرکز که بصورت ویدئو کنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان زابل برگزار شد اظهار داشت: هدف از ایجاد مرکز نوآوری و توسعه تعاون حمایت از ایده های جدید و تجاری سازی ایده ها و تشکیل تعاونی‌های دانش‌بنیان است.
وی افزود: نخستین مرکز نوآوری و توسعه تعاون سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض احداث شد و برنامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر روی گسترش این مراکز در نقاط مختلف استان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: با راه اندازی این مرکز، سیستان و بلوچستان در زمره 16 استانی قرار گرفت که در سطح کشور مرکز نوآوری و توسعه تعاون را راه اندازی کرده است.
جهاندیده اظهار داشت: حوزه هایی مانند شیلات، آبزیان و کشاورزی، مستعد فعالیت های فناوری محور بخش تعاونی ها است تا از خروجی و ما حصل چنین فعالیت های، شاهد تغییرات اساسی در اقتصاد استان باشیم.
31 شهریور 1400 09:17
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان |
کد خبر : 245,836
کلیدواژه ها: منتا , سیستان و بلوچستان , مهرداد جهاندیده , حجت الله عبدالملکی , زابل , مرکز توسعه و نوآوری تعاون
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/622445/نخستین-مرکز-منتا-در-سیستان-و-بلوچستان-افتتاح-شد
بستن   چاپ