اخبار محرمانه
اهداف سفر رئیس جمهور به استان ایلام
جمعه 2 مهر 1400 - 09:26:25
اخبار محرمانه - ایسنا / رئیس جمهور با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد، گفت: امیدواریم این سفر گام‌ مهمی درجهت رفع محرومیت‌ها و ایجاد شتاب در توسعه استان باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در فرودگاه ایلام درباره اهداف سفر به این استان، گفت: استان ایلام حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارد و خط مقدم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام قهرمانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که یاد همه آنان را گرامی می‌داریم.
رئیسی با تاکید بر اینکه این سفر بعد از سفر کارشناسان و بررسی شرایط و وضعیت استان انجام می‌شود، گفت: استان ایلام ظرفیت‌های بزرگی در بخشهای مختلف به ویژه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و جوان دارد و می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن، توسعه قابل توجهی داشته باشد.
رئیسی با اشاره به همجواری استان ایلام با کشورهای همسایه اظهار داشت: در این رابطه نیز می‌توان با فعال کردن بازارچه‌های مرزی تبادلات مرزی استان را در کنار افزایش صادرات گسترش داد.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدوارم در جریان این سفر تصمیمات مختلف و مهمی در جهت توسعه یافتگی استان اتخاذ شود.
رئیسی همچنین از مردم استان به خاطر اینکه با توجه به شرایط کرونایی امکان دیدار و حضور در اجتماعات باشکوه آنها وجود ندارد، عذرخواهی کرد.
رئیسی همچنین انجام سفر به استان ایلام را در ایامی که متعلق به وجود مقدس ابا عبدالله‌الحسین(ع) و روزهای زیارتی مضجع نورانی امام حسین(ع) است، مغتنم شمرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/621875/اهداف-سفر-رئیس-جمهور-به-استان-ایلام
بستن   چاپ