اخبار محرمانه
شکست تیم ملی والیبال جوانان در گام نخست
جمعه 2 مهر 1400 - 00:03:05
اخبار محرمانه - تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در قهرمانی جهان نتیجه را به بلژیک واگذار کرد.
به گزارش مشرق، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از امروز (پنج‌شنبه) با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.
تیم ملی جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران و در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی، در چارچوب دیدارهای گروه C به مصاف بلژیک رفت و 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز مشابه 28 بر 26 حریف را شکست دادند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 15 بر 8 نتیجه را واگذار کردند تا در نخستین مسابقه یک امتیاز کسب کنند.
سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی بازیکنان مناطق یک تا 6 ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش نیز به عنوان لیبرو در جمع آن‌ها قرار گرفت.
تیم‌های مراکش و آرژانتین نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و آرژانتین 3 بر صفر به پیروزی رسید تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گیرد. بلژیک نیز با یک برد و دو امتیاز در رتبه دوم جدول گروه قرار گرفت. تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز با یک امتیاز در رتبه سوم جای گرفت و مراکش بدون برد و امتیاز به انتهای جدول رفت.
بلژیک در رقابت‌های قهرمانی جوانان سال 2020 اروپا به مقام سومی و مدال برنز دست یافت و عنوان نایب قهرمانی المپیک نوجوانان را نیز در پرونده کاری خود دارد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود درمرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/621835/شکست-تیم-ملی-والیبال-جوانان-در-گام-نخست
بستن   چاپ