اخبار محرمانه
پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید استان کردستان برگزار شد
دوشنبه 29 شهريور 1400 - 11:06:25
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید در استان کردستان، با حضور فعال شرکت‌کنندگان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در آیین افتتاح این مراسم معنوی، مدیر کل کار کردستان، با اشاره به اهمیت والای این گونه برنامه های فرهنگی، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره نگاه ویژه به جایگاه قرآن و نماز در محیط‌های کارگری دارد.
برهان صلواتی سپس با بیان این که نیکوترین خدمت به قرآن؛ عمل به فرامین قرآنی است اظهار داشت: تجربه جوامع مختلف نشان داده است هر کجا در اداره جامعه به قرآن و فرامین اسلامی تکیه شده است شاهد جامعه‌ای عاری از فساد، تبعیض و ناعدالتی بوده‌ایم.
صلواتی با استناد به آیاتی از قرآن مجید؛ این کتاب الهی را نور و کتاب عظیم توصیف کرد که صرف تلاوت و قرائت آن کافی نیست بلکه باید با پایبندی به آن و عمل به فرامینش، به سعادت دنیوی و اجر اخروی دست یافت.
گفتنی است در پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید کردستان 19 کارگر در رشته های مختلف از جمله حفظ، مفاهیم، ترتیل و قرائت شرکت کرده بودند که در نهایت افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند به مرحله کشوری مسابقات راه می یابند.
29 شهریور 1400 10:05
کد خبر : 245,404
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/619351/پانزدهمین-دوره-مسابقات-سراسری-قرآن-کریم-ویژه-جامعه-کار-و-تولید-استان-کردستان-برگزار-شد
بستن   چاپ