اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تاکید کرد: لزوم آماده‌سازی زمینه اشتغال نیروهای مورد نیاز در توسعه سواحل مکران
دوشنبه 29 شهريور 1400 - 10:01:34
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: توسعه سواحل مکران ظرفیت عظیمی است که از هم اکنون باید به فکر تربیت نیروهای کار آن باشیم و این امر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هادی ابراهیمی در نشست با اهالی و معتمدین محله نخل پیرمرد در مسجد حمزه(ع) اظهارداشت: برای ادعا کردن اینکه همه مشکلات محلات را حل می کنیم بین مردم محلات حضور پیدا نکرده ایم بلکه می دانیم همانطور که مشکلات موجود یک شبه به وجود نیامده اند یک شبه هم از بین نخواهند رفت.
وی افزود: شاه کلید و حلقه مفقوده حل مشکلات اجتماعی اشتغال است و بنده به عنوان کسی که سالیان سال در حوزه اشتغال کار کرده و سیاست های بازار کار را دیده ام حلقه گمشده حل مشکل اشتغال را حقیقتا مردمی کردن آن می دانم چرا که با یک سری سیاست ها و برنامه ها بدون مشارکت و حضور مردم به چیزی نخواهیم رسید. ابراهیمی بیان کرد: طرح محله کارآفرین یا کارآفرینی محلی توجه به زیست بوم کارآفرینی محلات است؛ هر محله ویژگی ها و توانمندی هایی دارد که نیاز به شناسایی دارد و این امر با محوریت مساجد و معتمدین محله انجام خواهد شد و پس از شناسایی در 3 کمیته به سوی شغل مناسب خود هدایت خواهند شد.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: در این طرح افراد با توجه به سلایق، علایق، مهارت، ویژگی های فردی و ویژگی های محله و اطراف محله و بازار کار دسته بندی می شوند و متناسب با هر فرد تصمیم گیری و راهبری انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: یکی از برنامه های ما در طرح محله کارآفرین برندسازی و توجه به بسته بندی محصولات و تعریف محصول غالب برای هر محله و در نهایت کمک به تجاری سازی محصولات جهت ورود به بازار کار است و در همین جهت این آمادگی را داریم که دوره های کارآفرینی را به صورت رایگان در محلات برگزار کنیم از این رو هر محله ای که خواهان برگزاری این دوره است می تواند مراتب درخواست خود را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید توجه به تربیت نیروهای مورد نیاز توسعه صنایع و بنگاه های اقتصادی سواحل مکران در پس کرانه این منطقه آغاز شود و به همین منظور در حال راه اندازی و تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه ای در منطقه مکران هستیم.
29 شهریور 1400 09:51
روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان |
کد خبر : 245,446
کلیدواژه ها: هادی ابراهیمی,مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان,سواحل مکران,اشتغال
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/619307/مدیرکل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان-تاکید-کرد--لزوم-آماده‌سازی-زمینه-اشتغال-نیروهای-مورد-نیاز-در-توسعه-سواحل-مکران
بستن   چاپ