اخبار محرمانه
افتتاح رسمی سالن آمفی تئاتر روباز باغ کتاب
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 20:08:30
اخبار محرمانه - پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح سالن آمفی تئاتر رو باز باغ کتاب از احداث چنین سالنی در شرایط کرونایی تمجید کرد و آن را مفید و موثر دانست.

به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در آیین رونمایی از بخش های جدید باغ کتاب شامل پردیس تئاتر و موسیقی، سینمای تابستانی و آمفی تئاتر روباز و فروشگاه آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی گفت: مدت ها بود که برنامه ریزی برای افتتاح آمفی تئاتر روباز باغ کتاب، چند استودیو در طبقات پایین و همچنین فروش آنلاین کتاب و محصولاتی که در بازار باغ کتاب عرضه می شود، انجام شده بود. 
او با بیان اینکه این مجموعه پیش از این به صورت غیر رسمی افتتاح شده بود و امروز به صورت نمادین افتتاح شد، افزود: این مجموعه ها در همه شرایط و به ویژه در شرایط کرونایی مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.
حناچی درباره تاثیرات فرهنگی این مجموعه ها و فروش آنلاین کتاب در جامعه تشریح کرد: از آنجا که در شرایط کرونا که تحرکات محدود است، عرضه خدمات اینترنتی ارزش ویژه ای پیدا کرده و خوشبختانه باغ کتاب نیز این سرویس را تا یک سقف مشخص به شکل رایگان برای خریداران فراهم می کند که اقدام مثبت و موثر خواهد بود.
به گفته شهردار تهران وجود سالن آمفی تئاتر روباز نیز در شرایط کرونا که مردم نیازمند تفریح و استفاده از فضای روباز هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/590661/افتتاح-رسمی-سالن-آمفی-تئاتر-روباز-باغ-کتاب
بستن   چاپ