اخبار محرمانه
رزمایش نظامی هوایی مصر و امارات
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 18:50:45
اخبار محرمانه - مهر / منابع مصری از ورود نیروهای ارتش این کشور به پایگاه نظامی در امارات برای مشارکت در رزمایش نظامی مشترک هوایی مصر و امارات با نام «زاید3»خبر دادند.
به گزارش روسیاالیوم، مصر از ورود نیروهای مسلح خود به پایگاه هوایی «الظفره» امارات برای مشارکت در رزمایش نظامی هوایی مشترک با امارات تحت عنوان «زاید -3» خبر داد.
بر اساس این گزارش؛ شماری از جنگنده های مصری در این رزمایش نظامی مشارکت خواهند داشت و این تمرین به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.
در مراحل اولیه، آموزش هایی برای یکپارچه سازی مفاهیم رزمی و تبادل تجربه و همچنین پروازهای آموزشی در ماموریت های عملیاتی برای نیروهای شرکت کننده برگزار خواهد شد.
منابع مصری اعلام کردند که این تمرین با هدف توانمندسازی مهارت های نیروهای دو طرف و دستیابی به بالاترین سطح کارآمدی و آمادگی برای انجام ماموریت های مشترک و مدیریت عملیات هوایی با استفاده از جدیدترین سلاح های هوایی با کارایی بالا در شرایط مختلف برگزار می شود.
پیش از این و در روز گذشته نیز ارتش عمان و امریکا در استان ظفار عمان، تمرین نظامی مشترکی را آغاز کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رسمی عمان، مانور مشترک نظامی عمان و آمریکا با نام «دره آتش» در پایگاه هوایی «ثمریت» واقع در استان ظفار در جنوب عمان آغاز شده و این رزمایش 10 روزه تا 12 آگوست 2021 ادامه خواهد داشت و در آن لشگر 11 پیاده‌نظام ارتش سلطنتی عمان با یگان‌های پیاده‌نظام آمریکا به تمرین نظامی خواهند پرداخت.
این مانور نظامی در چهارچوب برنامه های آموزشی مشترک سالانه عمان برگزار می شود و در آن تجارب نظامی و مهارت های رزمی مختلف تمرین می شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/590507/رزمایش-نظامی-هوایی-مصر-و-امارات
بستن   چاپ