اخبار محرمانه
شاهکار مهندسی برای خدمت ‎رسانی به سلامت مردم ایران
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 11:15:54
اخبار محرمانه - بازار /با توجه به شیوع بیماری‎های مختلف در ایام تابستان؛ شاید ماندگاری باکتری و ویروس‌های منحوس و خطرناک در محیط از بزرگترین دغدغه‎های خانم‎های خانه‎دار، مسئولین بیمارستان و خانه‎های‎سالمندان ، مجموعه‎های ورزشی، هتل‎ها، اماکن مذهبی، مراکز آموزشی، رستوران‎های صنعتی و بین‎راهی، صنایع غذایی، داروسازی، بهداشتی و کشتارگاه‎ها به حساب بیاید.
با پیشرفت صنایع مختلف در دهه‎های اخیر، صنعت نانو هم دچار تغییراتی مثبت و روبه جلو شد و هم‎اکنون با تلاش کارشناسان و محققان این مرز و بوم، فناوریِ آنتی‎باکتریال دائمی بر روی سنگ، کاشی، سرامیک و شیشه در بازار ایران پیاده‎سازی شده است. از این محصولات می‌شود به عنوان عالی‎ترین و سالم‎ترین فناوری برای بهداشت محیط نام برد. یقینا فناوریِ آنتی‎باکتریالِ دائمی، جزو شاهکارهای مهندسیِ این صنعت در ایران است.
نانو پیشتاز پارس پرطرفدارترین در ایران
نانو پیشتاز پارس "تولید کنندۀ کاشی، سرامیک و سطوح نانو میکروب کش دائمی با قدرت 99.9%" دارنده گواهی از وزارت بهداشت، مؤسسه استاندارد، انستیتو پاستور و عضو کمیتۀ نانو دانشگاه تهران است. این شرکت بعنوان بهترین و پرطرفدارترین تولید کننده‌های کاشی و سرامیک آنتی‎باکتریال ایران شناخته می‌شود.
جهت دریافت مشاوره و راهنمایی برای استفاده از کاشی‌های آنتی باکتریال با شماره 09124628912 تماس بگیرید

اخبار محرمانه


فناوری آنتی باکتریال تولیدی این شرکت بصورت دائمی در محل شما به ازای هر مترمربع اجرا و یا در کارخانه فناوری می گردد این محصول بدون نیاز به مواد ضدعفونی کننده شیمیایی یا افشانه‌های ضدباکتری، به صورت دائمی در تاریکی و روشنایی آنتی باکتریال بوده و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست نمی‌دهد.
یکبار برای همیشه از مزایای ضدعفونی کنندگی ویروس، قارچ و میکروب با قدرت میکروب کشی 99.9 درصد در محیط زندگی و یا کاری خود استفاده نمائید.
چگونه کاشی، سرامیک و شیشه های خانه یا محل کار خود را آنتی باکتریال کنیم؟
خانم‌های خانه‌دار، مدیران ، انبوه سازان، معماران، کارفرمایان پروژه‌های لوکس ساختمانی و سایر فعالان عرصه ساخت و ساز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایند.
02634238759
09124628912
09125785764

اخبار محرمانه



http://www.SecretNews.ir/fa/News/590404/شاهکار-مهندسی-برای-خدمت-‎رسانی-به-سلامت-مردم-ایران
بستن   چاپ