اخبار محرمانه
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی: هدف و وظیفه ما توسعه و حمایت از تعاونی‌هاست
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 11:15:39
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هدف و وظیفه ما توسعه و حمایت از تعاونی‌هاست؛ زیرا با حمایت از بخش تعاون از ظرفیت های فراوان می توان به درستی استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ،بهزاد سام دلیری به منظور بازدید و بررسی مشکلات و رفع موانع تولید صنایع به شهرستان شازند سفر کرد.
وی در دیدار با احمدی بیغش، نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از برنامه ها و عملکرد اداره کل بر تقویت تعامل و ارتباط بین این اداره کل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از راهبردهای وزارت متبوع تاکید کرد و هدف از سفرهای شهرستانی خود را ایجاد تعاونی توسعه عمرانی شهرستانی و توسعه و حمایت از تعاونی ها و رفع موانع و مشکلات صنایع اعلام کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در دیدار با فرماندار شازند حمایت از تعاونی‌ها را ضروری دانست و اظهار داشت: تعاونی‌ها با مدیریت صحیح می‌توانند منجر به توسعه جامعه و ارتقای سطح زندگی مردم و ایجاد فرصت های اشتغال جدید شوند.
سام دلیری افزود : تعاونی ها باید برای بهبود زندگی مردم تمام ظرفیت خود را بکار گیرند و این امر با دو رویکرد مشارکت حداکثری مردم در تشکیل تعاونی های نوع جدید و توسعه شفافیت و نوآوری محقق می گردد.
وی تشکیل تعاونی توسعه و عمران را یک ضرورت و نیاز برای شهرستان شازند دانست و بیان کرد: مسئولین شهرستان باید از تمامی ظرفیت خود برای تشکیل این تعاونی استفاده کنند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جریان بازدید از مجتمع صنعتی و شیمیایی کیمیاگران امروز ،یکی دیگر از شرکت های تعاونی بزرگ شازند در جمع مدیران این شرکت موضوع طرح مسکن کارگری ، استفاده از طرح مشوق های بیمه کارفرمایی را مطرح کرد .
وی در جمع مدیران شرکت تعاونی صنایع غذایی محصولات غذایی و چیپس نور جم با اشاره به ظرفیت بالای این تعاونی در تامین نیاز کشوردر صنعت غذایی تولید سس افزود: این شرکت با فراهم کردن زیرساخت مناسب ،سرمایه گذاری اشتغال پایدار را در شهرستان ایجاد کرده است.
سام دلیری در حاشیه بازدید از شرکت تعاونی محصولات غذایی و چیپس نور جم ، خانه بهداشت کارگری این شرکت را افتتاح و هدف از راه اندازی این خانه های بهداشت کارگری را ارتقاء سطح بهداشت، سلامت و آگاهی گروه های شاغل در واحدهای تولیدی و کارخانه ها بیان کرد و افزود: معاینات دوره ای کارگران شامل معاینات جسمی، بهداشتی و حرفه ای، مشاوره های روانشناسی، کمک های اولیه، اجرای آموزش های مختلف بهداشتی و پیشگیری از سوانح و حوادث و ایجاد تعامل بین بخشی شرکت با کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای توسط بهداشت یار از جمله فعالیت های این خانه های بهداشت کارگری است. فرماندار شازند نیز در این دیدار حمایت خود از ایجاد تعاونی توسعه عمران شهرستانی را اعلام و بیان کرد: با تمام ظرفیت از شرکت های دانش بنیان و مشاغل جدید حمایت می کنیم.
بازدید از شرکت تعاونی آبزی دشت سرآب سورانه شازند و نشست صمیمی با همکاران اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شازند از دیگر برنامه های سام دلیری در این شهرستان بود.
12 اَمرداد 1400 10:42
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی |
کد خبر : 243,127
کلیدواژه ها: بهزاد سام دلیری,مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی,استان مرکزی,تعاونیها,شهرستان شازند
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/590403/مدیر-کل--تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-استان-مرکزی--هدف-و-وظیفه-ما-توسعه-و-حمایت-از-تعاونی‌هاست
بستن   چاپ