اخبار محرمانه
کارکنان 18 هزار بنگاه اقتصادی در قزوین تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 11:15:34
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: کارکنان 18 هزار کارگاه و بنگاه اقتصادی فعال حقیقی و حقوقی استان در حال حاضر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین ،محمدرضا قاریان پور مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: کارکنان 18 هزار کارگاه و بنگاه اقتصادی فعال حقیقی و حقوقی استان در حال حاضر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.
وی در حاشیه افتتاح ساختمان شعبه سه تامین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد : امروز 28 پروژه ملی در سطح کشور توسط تامین اجتماعی با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری رسید که یکی از پروژه های مهم آن در استان قزوین بود.
وی افزود: این ساختمان در مدت زمان 21 ماه و در سه هزار و 400 متر مربع مساحت و در پنج طبقه احداث شده و تمامی خدمات به بیمه شدگان در این شعبه قابل ارایه است.
وی گفت: 65 درصد جمعیت استان قزوین را بیمه شدگان تامین اجتماعی تشکیل می دهند که نشان دهنده اهمیت این سازمان و خدمات آن در بین مردم است.
قاریان پور اضافه کرد: 259 هزار بیمه شده اصلی در استان قزوین تحت پوشش این سازمان هستند که با خانواده های خود به 900 هزار نفر می رسند و در واقع 79 هزار بازنشسته و 18 هزار کارگاه فعال حقیقی و حقوقی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین همچنین اظهار کرد : امیدواریم با بهره برداری از این شعبه شاهد افزایش خدمات به مردم و بیمه شدگان این استان باشیم.
ساختمان شعبه سه تامین اجتماعی استان قزوین به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور ریاست جمهوری عصر روز یکشنبه به بهره برداری رسید.
12 اَمرداد 1400 10:46
کد خبر : 243,114
کلیدواژه ها: کارکنان, بنگاه اقتصادی در قزوین , تامین اجتماعی
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/590402/کارکنان-18-هزار-بنگاه-اقتصادی-در-قزوین-تحت-پوشش-تامین-اجتماعی-هستند
بستن   چاپ