اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی: کارخانه قند خوی به عنوان یک واحد صنعتی – تولیدی یکی از ظرفیت های مهم استان است
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 11:15:28
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - ابوالفضل عبادی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ضمن بازدید از کارخانه قند خوی گفت: کارخانه قند خوی یکی از واحدهای فعال و سودده این شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، ابوالفضل عبادی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ضمن نشست و گفتگو با مدیران و شورای اسلامی کار کارخانه قند خوی ، از این واحد تولیدی بازدیدکرد.
عبادی ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی مدیران و کارگران این واحد تولیدی، هدف از این بازدیدها را بررسی مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت : کارخانه قند خوی بزرگترین واحد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی با سهامی عام در شمال آذربایجان غربی است که زمینه اشتغال زایی برای بیش از 400 نفر را فراهم کرده و باید از این واحد تولیدی در راستای تولید و افزایش بهره وری، حمایت بیشتری صورت گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: شکل‌گیری مفهوم ایمنی در یک سازمان، مستلزم تقویت تعاملات اجتماعی اعضاء و توافق های جمعی بوده، امری که در نهایت منجر به توانمندسازی نیروی انسانی در جهت کنترل و نظارت بر تعیین کننده های سلامت می شود.
وی گفت: تولیدکنندگان زیر بنای اصلی اقتصاد کشور هستند و نقش اساسی در تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بر عهده دارند .
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تلاش ارزشمند جامعه خدوم کارفرمایی و کارگری استان در جهت بهبود فضای اقتصادی استان گفت : همگی با همدلی و انگیزه بالا در مسیر رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار فعالیت می کنند .
در ادامه مدیران ، شورای اسلامی و مسئول بسیج کارگری کار کارخانه قند خوی گزارشی از وضعیت کارخانه و اقدامات صورت گرفته در خصوص حقوق کارگران و رعایت پروتکل های بهداشتی در این واحد تولیدی ارائه کردند .
12 اَمرداد 1400 10:49
کد خبر : 243,017
کلیدواژه ها: تولیدکنندگان,کارخانه قند،خوی،ابوالفضل عبادی,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/590401/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-آذربایجان-غربی--کارخانه-قند-خوی-به-عنوان-یک-واحد-صنعتی-–-تولیدی-یکی-از-ظرفیت-های-مهم-استان--است
بستن   چاپ