اخبار محرمانه
پرداخت بیش از 74 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری در سال جاری توسط تامین اجتماعی گیلان
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 11:15:18
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری حدود 90 میلیارد تومان از تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت‌ها، کمک هزینه ها و مقرری بیمه بیکاری توسط تامین اجتماعی گیلان پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان،علی حسین‌نژاد با ارایه این آمار افزود : در سه ماهه اول سال جاری تعداد 35 هزار و 88 سند تعهدات کوتاه مدت در شعب استان صادر و بابت ارائه آن 89 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شد.
وی گفت: در این مدت بیش از 8 هزار نفر بالغ بر 74 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری دریافت کردند.
حسین‌نژاد با بیان این که غرامت ایام بیماری با مبلغ 8 میلیارد و 330 میلیون تومان بیشترین تعهد ارائه شده پس از مقرری بیمه بیکاری است، افزود :پس از آن از حیث رقم تعهداتی کمک هزینه ایام بارداری با 3 میلیارد تومان و کمک هزینه وسایل پزشکی شامل ( اروتز و پروتز ) با رقمی افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان قرار دارد.
وی همچنین 548 فقره کمک هزینه ازدواج و 240 مورد هزینه کفن و دفن را از دیگر تعهدات تامین اجتماعی گیلان در این ایام عنوان کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به توسعه خدمات دیجیتال گفت: بستر لازم برای درخواست و پیگیری تمامی تعهدات مذکور از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی فراهم است.
12 اَمرداد 1400 10:51
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 242,951
کلیدواژه ها: خدمات دیجیتال,بیمه بیکاری,سامانه خدمات غیرحضوری,کمک هزینه ایام بارداری,روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/590400/پرداخت-بیش-از-74-میلیارد-تومان-مقرری-بیمه-بیکاری-در-سال-جاری-توسط-تامین-اجتماعی-گیلان
بستن   چاپ