اخبار محرمانه
احداث اولین خیابان پیاده مدار در منطقه 5
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 18:50:24
اخبار محرمانه - محمود کلهری شهردار منطقه 5 از راه اندازی اولین خیابان پیاده مدار در منطقه 5 خبر داد و افزود: در این طرح که خیابان کامل نام دارد، مسیر تردد عابرین دوچرخه سوار ساماندهی شده و مطلوبیت تردد عادبر پیاده بالا خواهد رفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار منطقه 5 با اشاره به تلاش برای داشتن شهری عاری از آلودگی و ترافیک گفت:در سال های اخیر مدیریت شهری با توجه ویژه به بحث دوچرخه و راه اندازی مسیرهای ویژه دوچرخه سواری اقدامات مناسبی برای ترویج این وسیله نقلیه پاک و ایمن انجام داد تا به کاهش آلودگی هوا نیز کمک شود.
کلهری افزود: احداث خیابان های پیاده مدار که توجه ویژه ای به عابرین پیاده دارد نیز گام دیگری در این راستاست که برای منطقه 5 نیز این اتفاق رقم خواهد خورد.
کلهری با اشاره به اینکه این اتفاق برای اولین بار در سطح منطقه رخ می دهد گفت: در این طرح که خیابان کامل نام دارد در سازمان آب محدوده محمد علی جناح و مترو صادقیه برای تبدیل به خیابان کامل و پیاده مدار در نظر گرفته شده است و در این خیابان اولویت عبور و مرور به عابرین پیاده داده خواهد شد.
شهردار منطقه 5 با بیان اینکه مسیر تردد خوردور های شخصی در این خیابان محدود خواهد شد اذعان داشت:در این راستامسیر تردد عابرین دوچرخه سوار ساماندهی شده و مطلوبیت تردد عابر پیاده بالا خواهد رفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/589977/احداث-اولین-خیابان-پیاده-مدار-در-منطقه-5
بستن   چاپ