اخبار محرمانه
7مقام مسئول صهیونیستی بازداشت شدند
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 18:59:01
اخبار محرمانه - فارس/ یک روزنامه صهیونیستی از دستگیری هفت مقام مسئول و تاجر اسرائیلی به اتهام ارتشاء، پولشویی، خیانت در امانت و کلاهبرداری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: اداره تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه - 2 آگوست) از بازداشت هفت مقام مسئول و تاجر اسرائیلی به اتهام دریافت رشوه، پولشویی، کلاهبرداری و خیانت در امانت خبر داد.
اداره تحقیقات در پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بازداشت شدگان شامل رئیس یک دولت محلی در منطقه شمال، راننده او، یک مدیرکل، یک مهندس ارشد و سه پیمانکار هستند. رئیس و مدیرکل مذکور مبالغ و امتیازات زیادی از بازرگانان برای تسهیل معاملات آنها و کمک به آنها برای پیروزی در مناقصه‌های موجود دریافت کرده‌اند.
پیشتر، «یوال دیسکین» رئیس سابق شاباک درباره زوال رژیم صهیونیستی بنا به دلایل داخلی ابراز نگرانی کرده و گفته بود: «در آینده نزدیک تنها 30 درصد اسرائیلی‌ها بیشترین بار مشکلات اقتصادی و نظامی اسرائیل را متحمل خواهند شد و به این ترتیب جامعه اسرائیل از مشکلاتی که در انتظار آن است، رهایی نخواهد یافت».
وی با اشاره به این‌که دودستگی‌ اسرائیلی‌ها هر روز عمیق‌تر می‌شود گفت که اعتماد در سیستم حکومتی و فساد در آن رو به افزایش و همبستگی اجتماعی در حال تضعیف است.
محاکمه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دورانی که هنوز در قدرت بود، خود موید این اظهارات دیسکین است. طبق قوانین اسرائیل، سیاستمداران این کشور از مصونیت سیاسی برخوردار نیستند و می‌توانند حتی در دوره زمامداری خود مورد محاکمه قرار گیرند. با این وجود، نتانیاهو نخستین نخست‌وزیری بود که در دوره‌ای که هنوز در راس قدرت بود به اتهام فساد مالی و ارتشاء محاکمه شد و هنوز پرونده‌های فساد او برای رسیدگی باز است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/589965/7مقام-مسئول-صهیونیستی-بازداشت-شدند
بستن   چاپ