اخبار محرمانه
جنگ تن به تن دختر نوجوان با کروکدیل!
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 17:29:52
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / حمله کروکدیل تعطیلات یک دختر 18 ساله اهل کالیفرینای آمریکا را به کابوس تبدیل کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که «کیانا هومِل» به همراه دوستش در سواحل مکزیکوسیتی حضور داشتند. پس از آنکه کیانا و دوستش تصمیم گرفتند شبهنگام برای شنا وارد آب شوند این دختر مورد حمله یک کروکدیل 12 فوتی قرار گرفت. این اتفاق در ماریوت واقع در پوئِرتو والارتا مکزیکوسیتی رخ داد.
کروکدیل پس از گرفتن پای کیانا تلاش کرد تا او را به زیر آب بکشد، اما این دختر با مبارزه خود با این حیوان و وارد کردن ضربات پیاپی به سر کروکدیل زندگی خود را نجات داد. کیانا در این باره به ABC7 گفت: «هنوز زیاد وارد آب نشده بودم که کروکدیل پایم را گرفت و سعی کرد مرا به زیر آب بکشد. چند ضربه محکم به سر کروکدیل وارد کردم. یادم می‌آید به لانی گفتم مرا تنها نگذار. لحظات خیلی سختی بود.»
در حالی که کیانا در کشمکش با کروکدیل بود دوستش «سارا لانی» با فریاد زدن توجه افراد حاضر در نزدیک محل حادثه را جلب کرد و آن‌ها توانستند پای این دختر را از دهان کروکدیل بیرون کشیده و وی را به ساحل برگردانند.

اخبار محرمانه


لانی دوست کیانا نیز در این باره گفت: «این صحنه یکی از دیوانه کننده‌ترین و ترسناک‌ترین صحنه‌های زندگی ام بود. صادقانه، هرگز لحظه‌ای را که کروکدیل از زیر آب بیرون آمد فراموش نمی‌کنم. من واقعا شوکه شده بودم.»
دقایقی بعد آمبولانس در محل حادثه حاضر شد و کیانا به بیمارستان منتقل شد. او در این حادثه از ناحیه پای راست دچار جراحت شدید شده و به ماهیچه و عضله پای وی آسیب وارد شد. این حادثه در حالی رخ داد که بنا به گفته کیانا و دوستش مسئولان هتلی که در آن اقامت داشتند در خصوص حمله کروکدیل به گردشگران هیچ هشداری نداده بودند.

اخبار محرمانه



http://www.SecretNews.ir/fa/News/589924/جنگ-تن-به-تن-دختر-نوجوان-با-کروکدیل!
بستن   چاپ