اخبار محرمانه
ثبت نام داوطلبان در سامانه «خادم یار» آغاز شد
شنبه 9 مرداد 1400 - 15:12:39
اخبار محرمانه - رئیس ستاد خادم المنتظر شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان در سامانه «خادم یار» هدف نهایی از اجرای طرح خادم یار را انجام فعالیت های داوطلبانه اجتماعی و فرهنگی در شهرداری تهران دانست.

به گزارش شهر شصت وششمین جلسه ستاد خادم منتظر در سازمان پسماند و با حضور مدیرعامل سازمان، صدرالدین علیپور و سعید صادقی رئیس ستاد خادم منتظر برگزار شد.
سعید صادقی رئیس ستاد خادم المنتظر که از طرحی با عنوان خادم یار و حضور داوطلبانه برای اجرای مراسم اربعین گفته بود، از راه اندازی دو سایت و سامانه برای ثبت نام خبر داد.
صادقی گفت: دو سایت برای ثبت نام طراحی و اجرا شده است که علاقمندان میتوانند با وارد شدن به سایت khademyar.tehran.ir و سایت khadem.tehran اقدام به ثبت نام کنند.
رئیس ستاد خادم المنتظر تصریح کرد: سامانه خادم یار با هدف برگزاری فعالیت های داوطلبانه از سه کارگروه؛ فعالیت داوطلبانه، اربعین، پایش و تحلیل داده های ستاد خادم منتظر شروع به کار کرده است.
وی ادامه داد: ثبت نام در این سایت از 6 مرداد آغاز شده و کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و مردم عادی می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
صادقی افزود: هدف ما از فعالیت های داوطلبانه، افزایش کنشکری مردم در سطح شهر و انجام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است. اطعام مومنان، توزیع ارزاق از نمونه فعالیت ها و برنامه های ستاد خادم المنتظر است.
صادقی درباره پیشینه فعالیت ستاد خادم یار گفت: ابتدای فعالیت ما، جذب افراد داوطلب از کارمندان شهرداری تهران بود اما در ادامه تلاش کردیم افراد خارج از شهرداری را برای فعالیت های داوطلبانه جذب کنیم.
رئیس ستاد خادم المنتظر درباره اجرای مراسم اربعین تاکید کرد: ما موظف به انجام دستورات صادر شده از سوی ستاد اربعین هستیم که این ستاد نیز برای برگزاری مراسم، از ستاد ملی کرونا مجوز می‌گیرد.
وی ادامه داد: تا کنون دستوری مبنی بر منتفی شدن مراسم اربعین صادر نشده و همه چیز به وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایام نزدیک به اربعین ارتباط دارد.
صادقی افزود: تا کنون 80 هزار نفر در سامانه خادم المنتظر ثبت نام کرده اند که این اطلاعات در آرشیو سایت ذخیره شده و در آینده و سایر مناسبت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس ستاد خادم المنتظر درباره هدف از برگزاری این جلسه در سازمان مدیریت پسماند گفت: طبق تبصره 12 بودجه شهرداری تهران که توسط شورای شهر به تصویب رسید، در رابطه با سازمان پسماند پیوستی تحت عنوان پیوست اجتماعی و فرهنگی وجود دارد که تاکید بر بهره گیری و مشارکت مردم دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/588582/ثبت-نام-داوطلبان-در-سامانه-«خادم-یار»-آغاز-شد
بستن   چاپ