اخبار محرمانه
مسابقه خیرخواهانه کریکت تبدیل به میدان جنگ شد!
جمعه 8 مرداد 1400 - 13:34:05
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / یک مسابقه خیرخواهانه کریکت با درگیری فیزیکی شدید بازیکنان دو تیم به جنجال کشیده شد. در این حادثه که در باشگاه موته پارک در میداستون واقع در کنت اتفاق افتاد بازیکنان دو تیم به شدت با هم درگیر شدند.
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بازیکنان دو تیم را که با مشت و لگد به جان یکدیگر افتاده اند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود برخی از بازیکنان تلاش می‌کنند تا مانع ادامه درگیری شوند و صدای فریاد تماشاگران که شاهد این صحنه‌های وحشتناک هستند شنیده می‌شود.
پلیس محلی انگلیس با تایید این ویدئو اعلام کرد که روز شنبه حین برگزاری یک دیدار خیرخواهانه در کنت رخ داده است. بنا به اعلام پلیس تعدادی از بازیکنان از چوب‌های کریکت به عنوان سلاح برای حمله به بازیکنان رقیب استفاده کردند.
بنا به گزارش رسانه‌های محلی تعدادی از بازیکنان دو تیم در پایان این درگیری دچار جراحت شدند. این مسابقه برای جمع آوری پول تحت عنوان «کمک و درمان» ترتیب داده شده بود. «شِهزاد»، یکی از افرادی که برای برگزاری این مسابقه تلاش کرده بود در این باره گفت: «ما تمام تلاشمان برای برگزاری این مسابقه خیرخواهانه انجام دادیم، اما متاسفانه این اتفاق همه چیز را خراب کرد. در روز پایانی و در دیدار فینال، تعدادی وارد زمین شدند و با بازیکنان درگیر شدند. من به آن‌ها گفتم این کارشان شرم آور بود. باید بازیکنانی که مقصر بودند مجازات شوند.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/587941/مسابقه-خیرخواهانه-کریکت-تبدیل-به-میدان-جنگ-شد!
بستن   چاپ