اخبار محرمانه
بلینکن: مذاکرات با ایران در وین نامحدود نیست / آمریکا حسن نیت و اراده خود را برای بازگشت به برجام نشان داده؛ اکنون توپ در زمین تهران است
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 17:39:03
اخبار محرمانه - آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در کویت حضور دارد، در سخنانی گفت که کشورش با ایرانی‌ها در وین به صورت غیرمستقیم مذاکره است و مدعی است که آمریکا حسن نیت و اراده خود را برای بازگشت به برجام نشان داده است. او در عین حال گفت که امکان اینکه مذاکرات با ایران در وین نامحدود باشد، وجود ندارد و اکنون توپ در زمین تهران است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: وزیر خارجه آمریکا مدعی است که امکان اینکه مذاکرات با ایران در وین نامحدود باشد، وجود ندارد.
به گزارش الجزیره، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کویتی در این کشور حضور دارد، در سخنانی گفت که کشورش با ایرانی‌ها در وین به صورت غیرمستقیم مذاکره است و مدعی است که آمریکا حسن نیت و اراده خود را برای بازگشت به برجام نشان داده است.
وزیر خارجه آمریکا در عین حال گفت که امکان اینکه مذاکرات با ایران در وین نامحدود باشد، وجود ندارد و اکنون توپ در زمین تهران است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/587527/بلینکن--مذاکرات-با-ایران-در-وین-نامحدود-نیست---آمریکا-حسن-نیت-و-اراده-خود-را-برای-بازگشت-به-برجام-نشان-داده؛-اکنون-توپ-در-زمین-تهران-است
بستن   چاپ