اخبار محرمانه
پرداخت وام ضروری 10 میلیون تومانی بازنشستگان تا عصر امروز
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 02:58:48
اخبار محرمانه - تجارت نیوز / به گفته مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، نوبت دوم وام ضروری 10 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول، تا عصر امروز، چهارشنبه ششم مرداد پرداخت می‌شود.
علی خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی بانک عامل، دومین نوبت وام ضروری 10 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز، چهارشنبه 6 مرداد واریز می‌شود (صندوق بازنشستگی کشوری). 
به گفته او، امروز نوبت دوم وام ضروری 10 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، به حساب 24 هزار نفر از مشمولان ریخته خواهد شد.
اشتغال فرزندان بازنشستگان نیاز به عزم دولت و مجلس دارد
چندی پیش، احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اشتغال فرزندان بازنشستگان از موضوعات و مطالبات مهمی است که نیاز به عزم جدی دولت و مجلس دارد.
به گفته وی موضوع اشتغال فرزندان بازنشستگان، یکی از موضوعات مهم است که نیاز به عزم جدی دولت و مجلس دارد.
جلیلی، مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان نیز گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در سال‌های اخیر طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بود که یکی از مطالبات دیرینه بازنشستگان را برآورده کرد
وی با معرفی طرح‌های رفاهی و معیشتی در قالب طرح یاری و اقدامات انجام شده به منظور رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش، بر افزایش خدمات بیمه تکمیلی با حمایت مجلس و دولت تاکید کرد (صندوق بازنشستگی کشوری).

http://www.SecretNews.ir/fa/News/587080/پرداخت-وام-ضروری-10-میلیون-تومانی-بازنشستگان-تا-عصر-امروز
بستن   چاپ