اخبار محرمانه
ورود مجلس به ماجرای اعترضات اخیر در چند شهر
سه شنبه 5 مرداد 1400 - 11:11:11
اخبار محرمانه - سخنگوی نشست فراکسیون مستقلین ولایی گفت: جهت بررسی مسائل اجتماعی و اعتراضات اخیر و گرانی‌ها، این فراکسیون خواستار جلسه اختصاصی به صورت علنی یا غیرعلنی در صحن برای بررسی این موضوع شدند.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی نشست فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست این فراکسیون اظهار داشت: موضوعاتی چون ناآرامی‌های اخیر در کشور، گرانی‌های افسارگسیخته و همچنین خیز جدید کرونا و تحولات پیرامون تشکیل کابینه دولت سیزدهم در این نشست مطرح شد. 
وی افزود: وزارت بهداشت باید برای افزایش امکانات لازم جهت بستری بیماران کرونایی اقداماتی انجام دهد، همچنین بر تسریع در واکسیناسیون و جبران عقب افتادگی تاکید شد. مسئله قطعی برق واحدهای تولیدی دیگر موضوع مطرح در این جلسه بود، اخیرا در دولت تصمیم گرفته شده که برق خانوارها قطع نشود لذا به برخی صنایع از جمله تولیدکنندگان سیمان و فولاد فشار آمده و تولید آنها دچار اختلال شده است. بخشی از افزایش قیمت این اقلام در بازر هم به همین دلیل می‌تواند باشد البته بخشی از این گرانی‌ها ناشی از اختلالات مدیریتی و نظارتی است اما این قطعی برق هم اثرات منفی به جا گذاشته است.
سخنگوی نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم تصریح کرد: درباره تشکیل کابینه جدید، موضوعاتی عنوان و اکثرا اذعان داشتند که احتمال ایجاد محدودیت برای رئیس جمهور جدید با سهم خواهی سیاسی وجود دارد لذا تاکید شد رئیس جمهور منتخب بر اساس وعده‌ای که به مردم داده در انتخاب افراد به شایسته سالاری توجه کند و اگر چنانچه افراد کارآمد فارغ از گرایش سیاسی معرفی شدند، با تمام توان از آنها حمایت کند زیرا شرایط فعلی کشور نیازمند افراد توانمند است.
نوری قزلجه تصریح کرد: با توجه به ناآرامی‌های اخیر تاکید شد که حق اعتراض مردم باید به رسمیت شناخته شود البته در کنار آن هوشیاری لازم برای جلوگیری از بروز تنش توسط افراد ضد انقلاب و مخالف و معاند ضروری است اما در عین حال صدای مردم باید با تکریم شنیده شود.
سخنگوی نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم گفت: جهت بررسی مسائل اجتماعی و اعتراضات اخیر و گرانی ها نظر اعضا بر این بود که جلسه اختصاصی به صورت علنی یا غیرعلنی در صحن تشکیل شود. همچنین درباره طرح ساماندهی فضای مجازی اعضای فراکسیون تاکید کردند که این طرح در شرایط فعلی باید از دستور کار مجلس خارج شود و موضوعات مهم تر در دستور کار قرار گیرد تا در زمان مناسب این موضوع بررسی شود

http://www.SecretNews.ir/fa/News/585998/ورود-مجلس-به-ماجرای-اعترضات-اخیر-در-چند-شهر
بستن   چاپ