اخبار محرمانه
اختلال در سامانه ثبت نام واکسن کرونا رفع شد؟
سه شنبه 5 مرداد 1400 - 11:08:24
اخبار محرمانه - برخی از کاربرانی که قصد ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا را داشته‌اند از اختلال در این سایت گلایه دارند اما یک مقام مسئول از رفع مشکلات سامانه واکسیناسیون خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: پس از انتشار خبر آغاز ثبت‌نام افراد بالای 60سال برای واکسن کرونا در سایت و شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز، گروهی از مخاطبان از بروز خطا در هنگام ثبت‌نام گلایه داشتند. آنها تاکید کردنده‌اند که در عمل امکان ثبت‌نام در سایت واکسیناسیون وجود ندارد و به ویژه به مشکلاتی در زمینه ورود کد امنیتی اشاره کرده‌اند.
حال علی شریفی زارچی، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درباره اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا گفت به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: از دیروز اختلالی در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir به وجود آمده بود که بخشی از آن مربوط به اختلال زیرساخت‌های ارتباطی خارج از وزارت بهداشت و بخشی هم مربوط به وزارت بهداشت بود.
او در ادامه مدعی شده است که با پیگیری مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا مرتفع شد و هم اکنون سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا آماده ورود اطلاعات متولدین ١٣4٠ و قبل از آن (افراد 6٠ سال به بالا) است.
به گفته شریفی زارچی، افراد بالای 6٠ سال پس از اینکه در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا اطلاعات خود را وارد کردند، منتظر دریافت پیامک نوبت‌دهی بمانند و پس از دریافت پیامک نوبت‌دهی در موعد مقرر به مرکز واکسیناسیون معرفی شده مراجعه کنند؛ چرا که واکسیناسیون بدون نوبت انجام نمی‌شود.
اگر هنوز برای ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا، مشکل دارید آن را با تجارت‌نیوز در میان بگذارید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/585989/اختلال-در-سامانه-ثبت-نام-واکسن-کرونا-رفع-شد؟
بستن   چاپ