اخبار محرمانه
در نخستین نشست کانون کارآفرینی کرمانشاه مطرح شد: کانون کارآفرینی، اتاق فکری برای پیشرفت و توسعه است
سه شنبه 5 مرداد 1400 - 10:37:15
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - استاندار کرمانشاه در نخستین نشست کانون کارآفرینی استان، گفت: کانون کارآفرینی می‌تواند اتاق فکری برای پیشرفت و توسعه استان باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نخستین نشست کارگروه کانون کارآفرینی در جمع اساتید دانشگاهی، صاحب نظران، کارشناسان و کارآفرینان برتر، ایده پردازان و سرمایه گذاران به ضرورت حمایت از ایده ‌های جذاب، ارزش آفرین و بهره مندی از فرصت ها برای کارآفرینی اشاره کرد و گفت: ظهور توانمندی‌های استان بدون فعالیت بخش خصوصی معنا پیدا نمی‌کند و کارآفرینی باید در استان فرهنگ سازی شود .
استاندار کرمانشاه حضور اساتید دانشگاهی، صاحب نظران و کارآفرینان برتر را در این کانون بسیار مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: این تیم قوی می تواند به عنوان مشاور و تسهیل کننده از ایده ها حمایت و راه موفقیت را کسب و کارها را برای حضور موثر در بازار تسریع ببخشد که البته لازمه این مهم تقویت نهادهای آموزشی برای کارآفرینان و پیش بینی شرایط پیش رو است .
وی با اشاره به اینکه کانون کارآفرینی استان با داشتن اتاق فکر و پشتوانه علمی قوی می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری موثر باشد، گفت: اگر آموزش و بازاریابی به خوبی انجام شود ایجاد شغل و تولید بعد از مدت کوتاهی به رکود نمی‌انجامد .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست کارآفرینی را به عنوان عامل تغییرات در نظام اقتصادی، اجتماعی جوامع دانست و گفت: کارآفرینان می توانند با تکیه بر سرمایه عظیم نیروی انسانی متخصص، اهداف توسعه ­ای کشور را پوشش داده و مسیر گذار از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد دانش­بنیان و مقاومتی را تسهیل کنند.
حسن عزیزی تشکیل کانون های کارآفرینی در استان را در پی مصوبه شورای عالی اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: کانون کارآفرینی به عنوان شبکه ای منسجم از کارآفرینان برتر و موفق نقش مهمی در پیشبرد استراتژی توسعه کارآفرینی ایفا می کنند .
سنجابی رئیس کانون کارآفرینی استان در تشریح گزارش عملکرد کانون استان گفت: کانون کارآفرینی در استان از سال 91 فعالیت خود را به عنوان ششمین کانون در سطح کشور آغاز کرده است و هم اکنون 220 نفر عضو دارد که از این تعداد 120 نفر آن کارآفرین هستند .
رئیس شورای مرکزی کانون کارآفرینی کشور افزود: آموزش، راه اندازی و توسعه کسب و کار به متقاضیان قبل از دریافت تسهیلات، راه اندازی کسب و کار‌های نوآورانه و ارائه مشاوره‌های بازاریابی امری ضروری است که در این کانون به آن توجه می‌شود .
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
5 اَمرداد 1400 10:06
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه |
کد خبر : 242,866
کلیدواژه ها: کانون کارآفرینی استان کرمانشاه,جشنواره کارآفرینان برتر
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/585972/در-نخستین-نشست-کانون-کارآفرینی-کرمانشاه-مطرح-شد--کانون-کارآفرینی،-اتاق-فکری-برای-پیشرفت-و-توسعه-است
بستن   چاپ