اخبار محرمانه
تقلای مدعیان اصلاحات برای از بین بردن ابزار چانه‌زنی ایران
شنبه 2 مرداد 1400 - 14:15:13
اخبار محرمانه - کیهان /متن پیش رو در کیهان منتشر شده و انتشار آن در آخرین خبر به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست
روزنامه آرمان در مطلبی نوشت:«مجلس پیگیر مصوبات خود است و می‌خواهد اجازه ندهد تا ایران با آمریکا مذاکره کند. از سوی دیگر مجلس دولت را موظف کرده است تا زمانی که طرف‌های دیگر برجام تمامی شروط ایران را نپذیرفته‌اند، نمی‌تواند توافق کند. یعنی اینکه توافق برجام موکول به انجام امر محال شده است و همین امر کار را برای دولت آینده برای احیای برجام سخت می‌کند».
قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، دست دولت را در مقابل زیاده‌خواهی و زورگویی آمریکا پُر کرد. اما متاسفانه برخی دولتمردان همصدا با مدعیان اصلاحات، این اقدام قدرت ساز را تضعیف می‌کنند.
چندی پیش مجید تخت روانچی، نماینده ایران در سازمان ملل با تمجید از قانون مجلس گفته بود:«قانون مصوب مجلس ما در حقیقت پاسخی حساب شده به اقدامات غیرقانونی آمریکا و بیش از سه سال ناتوانی اتحادیه اروپایی و سه کشور اروپایی در مقاومت در مقابل چنین اقداماتی بود».
تخت روانچی در ادامه تاکید کرده بود:«هدف از این قانون، بازگرداندن توازن از دست رفته به برجام است و همانگونه که خود این قانون به روشنی بیان می‌کند، اگر برجام در عمل بطور کامل توسط دیگران اجرا و تمام تحریم‌ها کاملاً برداشته شوند، اقدامات جبرانی ایران قابل برگشت است».
تجربه ثابت کرده است که آمریکا و تروئیکای اروپا فقط زبان زور را می‌فهمند. نکته قابل تأمل اینجاست که مدعیان اصلاحات علیرغم اطلاع از این واقعیت بدیهی، در تقلا است تا ابزارهای چانه زنی ایران را از بین ببرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/584208/تقلای-مدعیان-اصلاحات-برای-از-بین-بردن-ابزار-چانه‌زنی-ایران
بستن   چاپ