اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: ارتقاء و گسترش فرهنگ نماز را در تمامی سطوح جامعه هدف با جدیت پیگیری می کنیم
يکشنبه 27 تير 1400 - 18:06:21
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - حمید رضا پناه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در جلسه انعقاد تفاهم نامه توسعه و ترویج فرهنگ نماز گفت: ارتقاء و گسترش فرهنگ نماز را در تمامی سطوح جامعه هدف با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، پناه در جلسه مشترک موضوع تفاهم نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز که با حضور حجت الاسلام سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان،جمعی از مدیران و اعضای شورای اقامه نماز این اداره کل برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و همراهی ستاد اقامه نماز استان طی سخنانی گفت:ما در این اداره کل به دنبال ارتقاء و گسترش فرهنگ نماز در تمامی سطوح جامعه هدف هستیم و با توجه به شرایط موجود برنامه های فرهنگی و ترویجی اقامه نماز را تدوین و در راستای اجرای توافقنامه نماز پیگیری می کنیم .
وی افزود: با توجه به وجود بارگاه امام رضا علیه السلام قطعاً مسئولیت ها،شرح وظایف و انتظارات این استان مهمتر و بیشتر از سایر استانها خواهد بود و این استان باید به عنوان الگویی شایسته بتواند به ماموریت های خود در اجرای توسعه و ترویج فرهنگ نماز عمل کند.
وی گفت: از آنجایی که ما به عنوان یک دستگاه فرهنگی و اجتماعی ارائه خدمات می دهیم امیدواریم زیر ساخت ها و ردیف های بودجه ای و فرهنگی مناسبی در خصوص ترویج و توسعه نماز مشخص و دیده شود زیرا معتقدیم اگر بخواهیم توسعه اقتصادی و سیاسی و... داشته باشیم ریشه همه آنها از فرهنگ است.
وی گفت: فریضه اقامه نماز امری واجب و رکن دین است و همه ما وظیفه داریم فرهنگ نماز،مفاهیم و برنامه های نماز را توسعه و ترویج داده و محتوای نماز را پویا و فعال کنیم.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اظهارکرد: ما در این اداره کل به دنبال ارتقاء و گسترش فرهنگ نماز در تمامی سطوح جامعه هدف هستیم و با توجه به شرایط موجود، انجام برنامه های فرهنگی،دوره های آموزشی و ترویجی اقامه نماز از اهداف و برنامه های تدوین شده این اداره کل در راستای اجرای توافقنامه نماز است.
د ر خاتمه این جلسه نیز از امام جماعت، فعالین اشاعه و ترویج نماز اول وقت و فرزندان همکار به سن تکلیف رسیده تقدیر بعمل آمد.
27 تیر 1400 11:40
کد خبر : 242,590
کلیدواژه ها: حمید رضا پناه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،جلسه تفاهم نامه نماز، ارتقاء و گسترش فرهنگ نماز
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/581078/مدیرکل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی--ارتقاء-و-گسترش-فرهنگ-نماز-را-در-تمامی-سطوح-جامعه-هدف-با-جدیت-پیگیری-می-کنیم
بستن   چاپ