اخبار محرمانه
ایستگاه های BRT سنگفرش می شود
جمعه 25 تير 1400 - 16:13:00
اخبار محرمانه - شهردار منطقه13 از اجرای پروژه سنگفرش و بهسازی آسفالت ایستگاه های BRT خیابان امامت منطقه13 با هدف حل معضل چین خوردگی آسفالت خبر داد و گفت : این طرح قابلیت اجرای مشابه این اقدام در سطح شهر تهران بر اساس ارزیابی های صورت گرفته دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، مجتبی شکری، شهردار منطقه با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت برخی ایستگاه های BRT گفت: جمع شدن آسفالت ایستگاه های BRT، معضلی است که در حوزه نگهداشت شهر تهران وجود دارد ؛ از این رو بهسازی آسفالت چین خورده ایستگاه های BRT خیابان امامت از طریق اجرای پروژه سنگ فرش انجام شد .
او اجرای پروژه سنگفرش را راهکاری برای حل جمع شدگی آسفالت ایستگاه های BRT اعلام و افزود: وزن سنگین این اتوبوس ­ها و تردد بیش از اندازه آنها در یک مسیر خاص؛ باعث شده تا معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه13 در زمینه زیرسازی و روسازی آسفالت این ایستگاه ­ها طرح دقیقی انجام داده و پروژه سنگفرش در دو ایستگاه خیابان امامت در دستور کار قرار گیرد .
او جمع شدگی ، مشکل تخریب و فرسوده شدن آسفالت های معمولی و پلیمری در ایستگاه BRT خیابان امامت و موارد آب گرفتگی آن را از علل اجرای این پروژه بر شمرد .
شهردار منطقه13 اضافه کرد : علاوه بر مزایای طرح سنگفرش ایستگاه های BRT در زیبایی های بصری ، باید اذعان داشت ؛ بهترین روش کاربردی در مقابل معایب آسفالت استفاده از سنگفرش با شرایط های پرس 200تنی و ارتعاش1400Hz است که در این طرح لحاظ شد .
او یادآور شد: این طرح که برای اولین بار در منطقه13 شهر تهران اجرایی شده است ؛ از سوی معاونت های فنی و عمرانی شهرداری تهران و هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ، اقدامی ارزشمند توصیف شده که قابلیت اجرای مشابه آن در سطح شهر تهران وجود دارد .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/580057/ایستگاه-های-BRT-سنگفرش-می-شود
بستن   چاپ