اخبار محرمانه
اجرای دو طرح تحقیقاتی توسط گروه تحقیقات،تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان
سه شنبه 22 تير 1400 - 12:50:40
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - رئیس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان در نشستی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اجرای طرح های تحقیقاتی که منجر به طراحی و ساخت دو دستگاه ایمنی توسط این مرکز شده است، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مریم الماسی در این جلسه به تشریح فعالیت های گروه تحقیقات، تعلیمات، حفاظ فنی و بهداشت کار اصفهان پرداخت و افزود: این مرکز فعالیت تحقیقاتی خود را در حوزه ایمنی برق آغاز کرده است.
وی ادامه داد: در راستای صیانت از نیروی کار و ارائه راه حل های تخصصی در حوزه ایمنی، این مرکز به طراحی و ساخت " دستگاه ایمنی برق هوشمند " و " دستگاه تستر دقیق فیوزهای محافظ جان" پرداخته که منتج به تحریر مقاله علمی با عنوان "بررسی و ارائه راهکار عملی به منظور تست دقیق صحت عملکرد فیوزهای محافظ جان در کارگاه ها و منازل" شده است.
در ادامه کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات "مریم الماسی رئیس گروه تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار استان" و "مسعود تکی کارشناس تحقیقات و حفاظت کار" این مرکز جهت طراحی و ساخت تجهیزات ایمنی گفت: در راستای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها لازم است پس از تایید مراجع زیربط این تجهیزات به صورت انبوه تولید و در اختیار بخش صنعت قرار گیرد.
وی با اشاره به فصل 4 قانون کار مبنی بر نظارت اداره بازرسی کار بر حسن اجرای قوانین در حوزه ایمنی اظهار داشت: یکی از عناوین مهم مرکز تحقیقات تعلیمات و حفاظت فنی و بهداشت کار کشور "تحقیقات" است که لازم است در سطح کشور اقدامات گسترده تری انجام شود.
وی با بیان این که کشور ما در حوزه ایمنی نیاز به تعریف استراتژی دارد افزود: گروه تحقیقات، تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان این ظرفیت را دارد که باب فعالیت های تحقیقاتی مرتبط با ایمنی را آغاز نماید.
وی تصریح کرد: این موضوع نیاز به شناسایی کاستی های ابزارهای ایمنی و ابزارهای تست صحت عملکرد دارد.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت و امکانات سایر دستگاه­ های دولتی مرتبط، اتاق بازرگانی و واحدهای اقتصادی بزرگ گفت: برای تکمیل پروژه های تحقیقاتی و ساخت ابزارهای ایمنی لازم است روش های اجرایی سایر کشورهای موفق در ارتقای سطح ایمنی کارگاه ها مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.
22 تیر 1400 11:59
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |
کد خبر : 242,151
کلیدواژه ها: دستگاه ایمنی برق هوشمند,دستگاه تستر دقیق فیوزهای محافظ جان,اصفهان, گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان,تست صحت عملکرد فیوزهای محافظ جان,
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/578095/اجرای-دو-طرح-تحقیقاتی-توسط-گروه-تحقیقات،تعلیمات-حفاظت-فنی-و-بهداشت-کار-استان-اصفهان
بستن   چاپ