اخبار محرمانه
برگزاری مرحله دوم تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان
سه شنبه 15 تير 1400 - 12:30:18
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - دومین مرحله تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید با حضور مدیر اجتماعی اداره کل، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان و معاون اجتماعی شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان،احمدرضا پرنده مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این نشست گفت: در این برنامه از دو کارفرمای سلامت محور، یک واحد نمونه، دو کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه تجلیل خواهد شد.
وی با ارائه توضیحاتی در خصوص سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان عرصه کار و تولید استان اصفهان گفت: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم تجلیل از منتخبین این جشنواره در سطح استان به صورت محدود و طی دو مرحله انجام شد.
وی ادامه داد: در مرحله اول با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی اصفهان و هیئت همراه با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد و مرحله دوم تجلیل نیز امروز با حضور نمایندگان گروه کارهای نمونه،کارگران نمونه، واحد نمونه و کارفرمای سلامت محور برگزار می شود.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در خصوص شاخص های انتخاب کارفرمایان سلامت محور اظهارداشت: با توجه به شاخص هایی نظیر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خصوص پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا و مداخلاتی مانند کاهش عوامل خطر آفرین برای کارکنان و خانواده، ایمنی و کاهش حوادث مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت چهار نفر کارفرما برگزیده شدند.
در این برنامه از مرتضی گلشنی منش از شرکت عمران شهرداری با طرح "مکانیزه کردن فرآیندها در جهت تسهیل و تسریع در امور خدماتی به ارباب رجوع و تدقیق در وظایف محوله" در بخش خدمات و مرجان فروغی از شرکت شیر پگاه اصفهان با "طراحی بیوفیلتر جهت کاهش آفلاتوکسین شیر" در بخش کشاورزی به عنوان کارگر نمونه با اهدای لوح تقدیرو تندیس قدردانی شد.
همچنین از گروه کار شرکت قارچ یکتای سپاهان با عضویت سید یزدان شیرمردی مجتبی عرب جعفری و محمدرضا محمدی برای طرح "هیدرولیک کردن نوار نقاله های بارگیری محصول کمپوست کاهش ضایعات(پلاستیک شیرینگ بسته بندی کمپوست و افزایش سرعت کار نصب سنسور جهت کنترل کمیت و کیفیت محصول" در بخش کشاورزی و گروه کار شرکت توزیع و حمل و نقل خاور میانه با عضویت علی اکبر نجاری ورزنه ، ندا ادریسیان، منصور رئوفی برای طرح "مسیربندی بهینه و پویا و اخذ امضا’ دیجیتال از مشتری" به عنوان گروه کار نمونه استانی با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
در ادامه از جمشید جلیل نژاد مدیرعامل شرکت کشت و دامداری فکا به عنوان واحد نمونه و از منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان و مهدی عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به عنوان کارفرمای سلامت محور با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
15 تیر 1400 10:03
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |
کد خبر : 242,007
کلیدواژه ها: احمدرضا پرنده,جامعه کار و تولید استان اصفهان,کارآفرینان برتر
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/574238/برگزاری-مرحله-دوم-تجلیل-از-نخبگان-جامعه-کار-و-تولید-استان-اصفهان
بستن   چاپ