اخبار محرمانه
اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره کارآفرینان برتر در استان کرمانشاه برگزار شد
سه شنبه 15 تير 1400 - 12:29:31
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره کارآفرینان برتر در استان کرمانشاه به منظور تبیین اهداف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در امر اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اولین جلسه سیاست گذاری جشنواره کارآفرینان برتر در استان کرمانشاه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره، رئیس شورای مرکزی کانون کارآفرینان کشور و مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو شورا در محل سالن تدبیر استانداری برگزار شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای ترغیب و تشویق کارآفرینان استانی به منظور ثبت نام در جشنواره ارائه نمود.
دبیر ستاد سیاست گذاری جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: کارآفرینان همواره به عنوان عامل تغییرات در نظام اقتصادی، اجتماعی نقش آفرینی می کنند و امروز باتوجه به ماهیت متلاطم اقتصادی و اجتماعی جهان، توجه به مقوله کارآفرینی به لحاظ اهمیت و نقش مثبت آن در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی، امری ضروری و بنیادی است.
حسن عزیزی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر ادامه داد: در برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار، رشد اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در جوانان و شناسایی و نتخاب کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه دنبال می شود.
وی تشکیل کانون کارآفرینی را از جمله مهمترین دستاورد برگزاری جشنواره کارآفرینی عنوان کرد و افزود: تشکیل کانون های کارآفرینی و مشارکت آنان با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی نتایج مؤثری در توسعه کارآفرینی در استان و کشور به همراه داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اهمیت کارآفرینی در دنیای امروز و تاثیراتی که کارآفرینان در توسعه و رشد اقتصادی یک کشور دارند، گفت: بدون شک تقویت روحیه کارآفرینی و تبدیل آن به فرهنگ عمومی می‌تواند بخش زیادی از مشکلات شغلی جوانان را حل نماید و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم که این فرهنگ در جامعه نهادینه و دانش آموزان را از دوران دبستان با آن آشنا کرد .
بهزاد باباخانی افزود: بر خلاف کسانی که به غلط این مساله را در استان ترویج می‌کنند که فرهنگ کار در کرمانشاه ضعیف است باید گفت که نرخ مشارکت و فعالیت اقتصادی کرمانشاهی‌ها در چند سال گذشته بالاتر از نرخ متوسط کشوری بوده و این نشانه تحرک و پویایی استان کرمانشاه است و اگر زمینه و زیرساخت های کار فراهم شود استعدادهای خوبی نمود بروز خواهند داشت .
در ادامه این نشست سجاد سنجابی رئیس شورای مرکزی کارآفرینان کشور، مختار احمدی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و امین کبودی رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان و هر یک از مدعوین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت اطلاع رسانی جشنواره را ارائه کردند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
15 تیر 1400 11:11
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه |
کد خبر : 242,036
کلیدواژه ها: حسن عزیزی,بهزاد باباخانی,شورای سیاست گذاری جشنواره کارآفرینان برتر
نظرات بینندگان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/574234/اولین-جلسه-شورای-سیاست-گذاری-جشنواره-کارآفرینان-برتر-در-استان-کرمانشاه-برگزار-شد
بستن   چاپ