اخبار محرمانه
نماینده تهران: اصلاح‌طلبان همیشه جریان فریب بودند
دوشنبه 14 تیر 1400 - 3:13:20 AM
اخبار محرمانه - فردا / نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مردم نمی خواستند وضعیت کنونی در شهرداری تهران ادامه پیدا کند، درباره علت اصلی عدم موفقیت اصلاح طلبان در حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: اصلاح طلبان در هیچ دوره ای موفق نبودند. این جریان سیاسی همواره با حاشیه سازی و دوگانه سازی در کشور تلاش می کند بر سرکار آید اما هیچ گاه عملکرد مثبتی از خود به یادگار نگذاشتند و موفق ظاهر نشدند.
فعالیت شورای شهر پنجم تهران یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد. اعضای شورا چوب حراج را به اموال شهر زده و با واگذاری 170 املاک با شرایط ویژه موافقت کرده اند، اما منتخبین شورای ششم می‌گوید این مصوبات به ضرر تهران است و باید متوقف یا ابطال شود.
اقبال شاکری در گفتگویی درباره مصوبه اخیر شورای شهر و عملکرد اصلاح طلبان مدیریت شهری گفت: مردم قاضی خوبی هستند و با نگاهی به عملکرد شهرداری تهران در ادوار مختلف 28 خردادماه پای صندوق رأی رفتند، تصمیم گرفتند وضعیت کنونی در مدیریت شهری را تغییر دهند.
وی با اشاره به نتیجه انتخابات شورای شهر ششم در تهران افزود: مردم فریب ادعاهای غیرواقعی را نخوردند و با رأی قاطع خود نشان دادند باید مسیر جدیدی در حوزه مدیریت شهری آغاز شود. مردم بهترین قاضی هستند و رأی آنها گواهی می دهد چقدر از عملکرد شورای شهر کنونی رضایت دارند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نمی خواستند وضعیت کنونی در شهرداری تهران ادامه پیدا کند، درباره علت اصلی عدم موفقیت اصلاح طلبان در حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: اصلاح طلبان در هیچ دوره ای موفق نبودند. این جریان سیاسی همواره با حاشیه سازی و دوگانه سازی در کشور تلاش می کند بر سرکار آید اما هیچ گاه عملکرد مثبتی از خود به یادگار نگذاشت و موفق ظاهر نشد.
وی ادامه داد: وقتی عملکرد اصلاح طلبان در ادوار گذشته شورای شهر را نیز می بینیم، بیشتر متوجه توخالی بودن شعارهای آنها می شویم. سال 88 هم دیدیم چه فتنه ای به راه انداختند. علت ناکامی و عدم موفقیت اصلاح طلبان این است که هدف شان خدمت به مردم نیست و آنها صرفا یکسری شعارهای سیاسی می دهند که هیچ وقت هم دنبال اجرا کردن آن شعارها نبودند.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس با بیان اینکه اصلاح طلبان همیشه جریان فریب بودند و براساس فریب افکارعمومی رأی آوردند، تأکید کرد: جامعه امروز کاملا متوجه ماهیت اصلاح طلبان شده است چون این جریان سیاسی هیچ گاه در خدمت به مردم صادق نبود. آنها اهداف دیگری را پیگیری می کردند اما شعارهای فریبکارانه دادند تا رأی بیاورند، در نهایت دیدیم همان رویکردهایی را دنبال کردند که خودشان منتقدش بودند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/573555/نماینده-تهران--اصلاح‌طلبان-همیشه-جریان-فریب-بودند
بستن   چاپ