اخبار محرمانه
جوانانی که در کوران انتخابات روی صحنه رفتند
يکشنبه 30 خرداد 1400 - 11:03:23
اخبار محرمانه - ایسنا /در روزهایی که انتخابات ریاست جمهوری توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده، تعدادی از گروه‌های جوان تئاتری نمایش‌های خود را روی صحنه می‌برند تا چراغ تئاتر در دوران سخت کرونا همچنان روشن بماند. مجموعه تئاتر شهر در آخرین روزهای بهاری میزبان دو اثر نمایشی است.
نمایش «مِرفی» به کارگردانی نگین ضیایی ساعت 18:45 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار سایه این مجموعه روی صحنه می رود.
نمایش «کنسرت مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر نیز ساعت 18 به مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان اجرای خود را در تالار قشقایی ادامه می‌دهد.
در تالار چهارسو تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی تا روز دوشنبه 31 خرداد ، ساعت 19 ، مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می رود.
تماشاخانه «سنگلج » نیز این روزهای میزبان نمایش «خانواده آقای هاشمی» نوشته و کار علی هاشمی است. این نمایش کمدی که به تازگی اجرای خود را در این تماشاخانه قدیمی آغاز کرده، هر روز راس ساعت 19:15 به صحنه می‌رود.
«هار» عنوان نمایشی است به کارگردانی حسین پوریانی فر که این روزها با استقبال تماشاگران در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر رو به رو شده است. این اثر نمایشی که اجرای آن به تازگی تمدید شده، هر روز ساعت 18 و به مدت زمان یک ساعت روی صحنه می رود.
در همین سالن نمایش «سگک» به کارگردانی رضا بهرامی هم ساعت 20 روی صحنه می رود.
تالار استاد ناظرزاده کرمانی نیز در اولین روزهای تابستان پذیرای نمایش «اسطرلاب» به کارگردانی صدار صباحی خواهد بود که ساعت 20 و به مدت زمان 70 دقیقه اجرا می شود.
«پس از برخورد جسم سخت به سر» عنوان نمایشی است به کارگردانی سجاد داغستانی که هر روز ساعت 20 به مدت زمان یک ساعت در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می رود.
تالار کوچک مرکز تئاتر مولوی هم میزبان نمایش «قوی‌تر» به کارگردانی محسن حاج نوروزی است که هر روز ساعت 19 روی صحنه می رود.
تالار هنر این روزها میزبان نمایش «تراژدی زمین و دلقک‌ها» به کارگردانی جمال رنجبرزاده است که هر روز ساعت 18 و سی و به مدت زمان 50 دقیقه اجرا دارد.
در تالار محراب نمایش «بابا کرم» به کارگردانی وحید شاهینی روی صحنه می رود. این نمایش ساعت 19 و به مدت زمان 100 دقیقه اجرا می‌شود.
«بازی‌های کشتار همگانی» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی نمایش تازه ای است که از اول تیرماه اجرای خود را در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند.
این سالن تا 31 خرداد میزبان نمایش «نفس کشیدن» به کارگردانی سپهر حیدری نژاد است که هر شب راس ساعت 20 و به مدت 45 دقیقه اجرا می شود.
«پنج ثانیه برف» دیگر نمایشی است که در همین سالن روی صحنه است. این نمایش به کارگردانی فاطمه زمانی راس ساعت 18 و به مدت 75 دقیقه روی صحنه می رود.

اخبار محرمانه

نمایش کنسرت مرگ گرم «خاک سفید» به کارگردانی محمود احدی نیا نمایش تازه ای است که اجرای خود را در سالن گلایل «شهرزاد» آغاز می کند. این نمایش به کارگردانی محمدرضا هلال زاده راس ساعت 19 و سی دقیقه و به مدت 70 دقیقه روی صحنه می رود.
در همین سالن نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه» به کارگردانی سعید حشمتی راس ساعت 19 و سی دقیقه و به مدت یک ساعت و نیم روی صحنه است.
تماشاخانه «سپند» نیز تا روز 6 تیر ماه پذیرای نمایش «او زیباست» به کارگردانی پوریا گلستانی است. این اثر نمایشی هر روز ساعت 19 و به مدت 55 دقیقه اجرا می شود.
«ننه دلاور» عنوان نمایش است به کارگردانی سید حمیدرضا حسینی که این روزها در تماشاخانه «دیوار چهارم» روی صحنه است. ساعت اجرای این نمایش 19 و مدت زمان آن یک ساعت و 15 دقیقه است.
تماشاخانه مهرگان هم در نخستین روزهای تابستان میزبان نمایش «ملکه های فرانسه» به کارگردانی زهرا کتیرایی است که هر روز راس ساعت 20 و سی دقیقه و به مدت زمان یک ساعت روی صحنه می رود.
در همین تماشاخانه نمایش دیگری با عنوان «توحش» به کارگردانی حسن اناری روی صحنه است. ساعت اجرای این نمایش 19 و مدت زمان اجرای آن یک ساعت است.
نمایش «مردگان» به کارگردانی امیرحسین انصاری هم ساعت 19 در سالن شماره یک مهرگان روی صحنه می رود.
در کنار این نمایش اثر دیگری با نام «شمعدانی ها» به کارگردانی مهدی رضایی ساعت 20 و سی دقیقه اجرا دارد.
در تماشاخانه استاد مشایخی هم نمایش «بلافیگورا» به کارگردانی شاهین چگینی روی صحنه است. این نمایش ساعت 19 روی صحنه می رود.
«هیپنوتیزم» عنوان نمایشی است به کارگردانی هیلا رضاییان که هر روز ساعت 19 و سی دقیقه در تماشاخانه «اهورا» اجرا دارد.
در همین سالن نمایش دیگری با نام «تیرکمون شاه» به کارگردانی علی درزی روی صحنه می رود که ساعت اجرای آن 17 است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/565055/جوانانی-که-در-کوران-انتخابات-روی-صحنه-رفتند
بستن   چاپ