اخبار محرمانه
جزئیات دیدار روئسای جمهور مستقر و منتخب/ روحانی: دولت از امروز کاملا در کنار رئیس جمهور منتخب است
شنبه 29 خرداد 1400 - 16:33:41
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / حسن روحانی، رئیس جمهور برای تبریک پیروزی آقای رییسی در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری در محل حوزه ریاست قوه قضاییه حضور یافت.
مهمترین بخش اظهارات حسن روحانی در دیدار با رئیسی به شرح زیر است:
* از 12 مرداد آقای رئیسی رئیس جمهور همه ماست و همه به طور کامل از او و دولت قانونی او حمایت خواهند کرد.
* از امروز کاملا آماده هستیم تا هر لحظه و هر ساعت که لازم باشد من، وزرا و معاونان همه در خدمت ایشان هستیم تا دوران انتقالی به خوبی سپری شود و رئیس جمهور منتخب بتواند کابینه خود را تا پایان وقت مقرر آماده کند.
* بسیار خوشحالم که مردم عزیز ما به ندای آنان که به قهر با صندوق‌ها دعوت کرده بودند؛ توجهی نکردند .
* دولت از امروز تا 45 روز دیگر که باید مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار گیرد، کاملا در کنار رئیس جمهور منتخب است و برای هرگونه همکاری، همراهی و اقدام لازم در این زمینه آمادگی کامل دارد.
* به ملت بزرگ ایران به خاطر حضورشان پای صندوق‌های رای تبریک عرض می‌کنم.
* دیروز روز بسیار مهمی برای سرنوشت کشور بود که در آن مردم تا ساعاتی از بامداد پای صندوق‌های رای بودند و آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.
* الحمدلله رئیس جمهور منتخب ما امروز شخصیتی است که در سال‌های اخیر در مناصب مهمی به ویژه در جایگاه ریاست قوه قضائیه حضور داشته است، ایشان کاملا از اوضاع کشور با خبر است.
مهمترین بخش اظهارات رئیسی بعد از دیدار با روحانی نیز به شرح زیر است:

توضیح ویدیو
* امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.
* ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان شناس ایران ابراز می کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته اند، شاکر هستم.
* با همکاری که جناب آقای روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت ها، تجربیات و گزارش های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.
* از همه صاحب نظران و اندیشمندان می خواهم که ما را از دیدگاه های ارزشمند خود بهره مند کنند.
* در دولت مردمی از همه دیدگاه های ارزشمند صاحب نظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.
مشروح اظهارات رئیس جمهور، حسن روحانی به شرح زیر است:
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه و دیدار با رئیس جمهور منتخب، انتخاب وی با رای ملت را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دولت جدید کشور به بهترین شکل اداره شود.
روحانی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش ایشان قرار گرفته است، گفت: از خداوند برای رئیس جمهور منتخب مردم توفیق می‌خواهم تا به بهترین وجه مسئولیت خودشان را انجام دهند.
رئیس جمهور همچنین با قدردانی از دست اندرکاران انتخابات، اظهار داشت: از همه آنهایی که شور انتخاباتی را آفریدند از کاندیداها، صدا و سیما، فضای مجازی، ستادها و همه آنهایی که این انتخابات را به خوبی اجرا کردند اعم از وزارت کشور، شورای نگهبان، نظار، هیأت‌های اجرایی، همه آنهایی که امنیت و سلامت انتخابات را به خوبی تأمین کردند و پروتکل‌های مربوط به سلامت را مورد توجه قرار دادند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.
روحانی با بیان اینکه از امروز تا 45 روز دیگر که باید این مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار بگیرد و رئیس جمهور منتخب رسماً مسئولیت‌های کشور را بر عهده بگیرد، کاملاً در کنار ایشان هستیم، گفت: از امروز برای هر همکاری، همراهی و اقدام که برای کشور لازم است آماده‌ایم.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در روزهای پیش رو هر لحظه و ساعت که لازم باشد اعضای دولت آماده همکاری هستند برای اینکه دوران انتقالی به خوبی سپری شود و رئیس جمهور منتخب بتواند کابینه خودش را تا پایان وقت مقرر آماده کند و با رای اعتماد از مجلس فعالیت خود را آغاز کند.
روحانی با ابراز خوشحالی از اینکه مردم به ندای قانون ، وجدان و مصالح کشور گوش دادند و بدون توجه به بدخواهان و دشمنان نظام با صندوق قهر نکردند و انتخابات باشکوهی رقم زدند، گفت: امیدواریم برادر بسیار عزیزم جناب آقای رئیسی بار مسئولیت اجرای کشور که سنگین‌ترین بار در میان قوا بوده و به دوش ایشان گذاشته شده را به بهترین وجه به مقصد برساند.
رئیس جمهور تاکید کرد: تردید ندارم همه مردم چه آنهایی که رأی دادند و چه آنهایی رأی ندادند چه آنهایی که پای صندوق آمدند و چه آنهایی که پای صندوق نیامدند حامی رئیس جمهور منتخب خواهند بود، اظهار داشت: از روز 12 مرداد جناب آقای رئیسی رئیس جمهور همه مردم هستند و شک ندارم که همه مردم از دولت قانونی ایشان حمایت خواهند کرد تا منافع و مصالح‌شان به بهترین وجه اجرایی و عملیاتی شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/564476/جزئیات-دیدار-روئسای-جمهور-مستقر-و-منتخب--روحانی--دولت-از-امروز-کاملا-در-کنار-رئیس-جمهور-منتخب-است
بستن   چاپ