اخبار محرمانه
اجرای 59 پروژه توسعه محلی در منطقه 15
چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 10:28:38
اخبار محرمانه - شهردار منطقه 15 از اجرای 59 پروژه توسعه محلی به منظور ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان در محلات منطقه 15 خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی با اشاره به اینکه از پروژه های مصوب سال گذشته 80 پروژه توسعه محله ایی در محله های منطقه به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت است گفت: 9 پروژه نیز با پیشرفت مطلوب در حال انجام است و به زودی بهره برداری می شود.
به گفته او، برای این 59 پروژه اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان اختصاص یافت که در تامین زیرساختهای محله ها و ارتقای سرانه های فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و تعلق محله ای نقش بسزایی داشت.
محمدی در ادامه به 59 پروژه مصوب سال جاری اشاره کرد و گفت: اعتبار لحاظ شده برای این دوره از پروژه ها 87 میلیارد و 500 میلیون تومان است که ناحیه یک با 19 پروژه بیشترین تعداد پروژه پیشنهادی را در میان نواحی هفتگانه منطقه دارد.
شهردار منطقه با تاکید بر اینکه در پروژه های توسعه محله ای بر رفع کم و کاستی های محله توجه شده تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقاء داده شود، افزود: مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات؛ به سطوح محله ای در شهر توجه داشته و سیاست اجرای پروژه های محله محور را در دستور کار قرار داده است تا شعار «تهران شهری برای همه» محقق شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/562948/اجرای-59-پروژه-توسعه-محلی-در-منطقه-15
بستن   چاپ