اخبار محرمانه
واکنش اروپا به نزدیک شدن رونالدو به رکورد دایی +عکس
چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 10:15:35
اخبار محرمانه - مطبوعات اروپا به رکوردشکنی رونالدو و برد فرانسه مقابل آلمان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا پرداختند.
به گزارش مشرق ، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های یورو 2020 ، تیم ملی پرتغال با دبل رونالدو مقابل مجارستان به برتری رسید و فرانسه نیز آلمان را شکست داد تا تکلیف نتایج هفته اول در گروه پایانی نیز مشخص شود.
مطبوعات اروپا جلد اصلی خود را در روز 16 ژوئیه (26 خرداد) به نتایج شب گذشته یورو 2020 اختصاص دادند و از رونالدو و بازیکنان فرانسه تمجید کردند.
اکیپ با تیتر «مثل 2018» از درخشش تیم ملی فرانسه نوشت و از عملکرد مثبت بازیکنان صحبت کرد. در دوره قبل نیز تیم ملی فرانسه بازی افتتاحیه خود را با درخشش آغاز کرد و اکیپ این نتیجه مثبت را با سال 2018 مقایسه کرد.
این نشریه تصویر جلد اصلی خود را با آنتوان گریژمان و لوکاس هرناندز بست.

اخبار محرمانه

گازتا دلا اسپورت به بازی امشب ایتالیا اشاره کرد و بازیکنان تیم ملی را پیش از دیدار با سوئیس تهییج کرد. این نشریه در خصوص درخشش رونالدو نیز نوشت و از رکوردشکنی ستاره پرتغالی در مسابقات یورو صحبت کرد.
گازتا نوشت فرانسه با درخشش امباپه در گروه مرگ آلمان را شکست داد و پرتغال مقابل 60 هزار تماشاگر بی‌ماسک مجار را در هم کوبید.

اخبار محرمانه

کوریره دلا اسپورت نیز با تیتر «امباپه الهام بخش پیروزی برای فرانسه»‌ از درخشش خروس ها صحبت کرد و از دبل کردن رونالدو در این بازی نوشت.
این نشریه ایتالیایی نوشت که رونالدو با این 2 گل در یورو سعی دارد رکورد شکنی کند و به آمار «علی دایی» دست پیدا کند. کریستیانو با 106 گل تنها 3 گل با رکورد تاریخی علی دایی فاصله دارد و باید دید چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد.

اخبار محرمانه

توتواسپورت نیز با تیتر «بوم، بوم CR7» از درخشش رونالدو نوشت و مدعی شد پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی یورو است.

اخبار محرمانه

آ.اس اسپانیا جلد اصلی خود را به کریستیانو رونالدو اختصاص داد و نوشت: پادشاه یورو.

اخبار محرمانه


http://www.SecretNews.ir/fa/News/562906/واکنش-اروپا-به-نزدیک-شدن-رونالدو-به-رکورد-دایی--عکس
بستن   چاپ