اخبار محرمانه
راه اندازی نخستین مرکز گلماند منطقه 9
شنبه 22 خرداد 1400 - 15:25:00
اخبار محرمانه - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 با اشاره به اجرای طرح کاپ از راه اندازی اولین مرکز گلماند در خیابان سی متری جی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، مصطفی دینی در خصوص راه اندازی اولین مرکز گلماند در منطقه گفت: نخستین مرکز گلماند منطقه با هدف ترغیب شهروندان به تفکیک پسماندهای خانگی از مبداء راه اندازی شد و شهروندان با تفکیک و جمع آوری پسماندهای خشک خود در منزل و تحویل آن به این مرکز می توانند گل و گیاه تحویل بگیرند.
دینی با تاکید بر نقش مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست افزود: طرح کاپ به عنوان یکی از الگوهای مؤثر در حفاظت از محیط زیست در شهر تهران در حال اجراست که در این طرح مشارکت شهروندان بسیار قابل اهمیت است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 با اشاره به اینکه درحال حاضر پسماندهای خشک از طریق غرفه‌های بازیافت و همچنین خودروهای سیار جمع آوری می‌شوند، ادامه داد : امید می‌رود با راه اندازی مرکز گلماند و دریافت پسماندهای خشک شهروندان در ازای گل و گیاه، میزان مشارکت شهروندان افزایش یابد.
دینی در پایان یادآور شد: مرکز گلماند منطقه در خیابان سی متری جی، تقاطع سادات، فعال بوده و آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/560584/راه-اندازی-نخستین-مرکز-گلماند-منطقه-9
بستن   چاپ