اخبار محرمانه
فرد اصلح برای ریاست جمهوری از نگاه نماینده مشهور اصولگرا
شنبه 22 خرداد 1400 - 12:10:10 AM
اخبار محرمانه - حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، در جمع مردم کرمانشاه گفت: شخص اصلح و بهترین کسی که می‌تواند در سطح کلان، مدیریت کند، آقای رئیسی است.
مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع عده‌ای از بزرگان و متنفذین استان که در محل ستاد شورای ائتلاف آیت‌الله رئیسی، گردهم آمده بودند، ضمن دعوت همگان به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: رئیس جمهور باید فردی ولایتمدار، مردمی، قانونمند و کاری باشد و از جنس مردم بوده و درد مردم را بفهمد.
وی با تأکید بر اینکه باید به فرد اصلح رای داد، گفت: شخص اصلح و بهترین کسی که می‌تواند در سطح کلان، مدیریت کند، آقای رئیسی است.
آقاتهرانی ادامه داد: آیت الله رئیسی نه تنها فاسد نیست، بلکه فساد ستیز است و انسانی کارآمد و یک مجتهد است که این بسیار مهم است.
وی بیان داشت: اگر کسی به جای خدا به دنبال کدخدا رفت حاصل آن پشیمانی است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه کسی که برای پول، مقام و شهرت تلاش کند به وسیله همین ها به ذلت کشیده می‌شود، گفت: دنیا اگر در چشمان کسی کوچک باشد او در چشم امام‌ عصر خود، بزرگ می‌شود و این از ویژگی‌های آقای رئیسی است.
آقا تهرانی، رئیسی را انسانی بسیار، با تقوا دانست و بیان داشت: آیت الله رئیسی بسیاری از مزایا و امکانات آستان قدس را نه خود استفاده کرد ونه اجازه داد دیگران استفاده کند.
وی با یادآوری بی ارزشی دنیا، گفت: مسئولی که برادرش دزد است آبروی کشور را برده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از همگان خواست که با خلوص نیت نیت کار کنند و خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم برای خدا کار کنیم به دنبال پست و مقام نباشیم.
 آقاتهرانی هشدار داد: ما برای انقلاب خیلی خون دادیم و باید مواظب باشیم آن را با هوای نفسانی و آلوده نکنیم.
وی تصریح کرد: دولت خیلی بد عمل کرد و متاسفانه عملکرد آن به نام اسلام و انقلاب تمام می شود.
آقا تهرانی در پایان سخنانش، اظهار امیدواری کرد که مردم با مشارکت بالا در انتخابات و با رأی بسیار خوب، آقای رئیسی را به عنوان کسی که پای کار است، به ریاست جمهوری انتخاب کنند.فارس /

http://www.SecretNews.ir/fa/News/560274/فرد-اصلح-برای-ریاست-جمهوری-از-نگاه-نماینده-مشهور-اصولگرا
بستن   چاپ