اخبار محرمانه
رئیسی: اقلام ضروری زندگی مردم تبدیل به کالای لوکس شده است
دوشنبه 17 خرداد 1400 - 01:18:13
اخبار محرمانه - فارس / نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از کالاهای ضروری به کالاهای لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده هایی که درآمد آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند.
سیدابراهیم رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(یکشنبه 16 خرداد) در جمع هزاران نفری مردم اسلامشهر اظهار داشت: انسانی که با کمک و مدد الهی راه را بشناسد و مسیر را تشخیص دهد خداوند متعال هم به او کمک می کند.
رییسی با تاکید بر اینکه تمام امامان ما در مقابل انسان های گرفتار و مشکل دار و کسی که غذا در سفره اش نیست یا کم است و کار ندارد و دغدغه معیشت دارد متاثر می‌شدند، تصریح کرد: امروز شرایط به نحوی است که مردم گرفتار شرایط سخت شده اند و وضعیت زندگی شان و خرید و فروششان و تولیدشان قابل پیش بینی نیست و کسی که در بازار و زندگی پیش بینی و آرامش نداشته باشد و ثبات نداشته باشد گرفتار است.
وی ادامه داد: برخی از کالاهای ضروری به کالاهای لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده هایی که گرفتارند و درآمد آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند و کسب و کار دچار آسیب شده و بازاری و کاسب و تولید کننده ما وضعیت نابسامانی پیدا کردند و این شرایط برای همه قابل فهم است.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قرار بود فساد و تبعیض نداشته باشیم و فقر را ریشه کن کنیم و آیا آنچه امام فرمودند و رهبر انقلاب تاکید کردند و مردم بارها خواستند حلش در این اکشور امکان پذیر نیست؟ اگر نباشد مردم می گویند زمان جنگ و مشکل است ولی اگر امکان حلش باشد صدای مردم بلند می شود.
رئیسی با طرح این سوال که چرا مشکلات حل نمی شود و کشور دچار سیاسی بازی و زد و بند شده است گفت: در دو سال حضورم در قوه قضاییه شاهد پرونده هایی هستم که دغدغه های مردم را نسبت به مسائل مختلفی چون فساد و تبعیض روشن می کند و ما اثبات کرده ایم که می شود برخورد کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/557598/رئیسی--اقلام-ضروری-زندگی-مردم-تبدیل-به-کالای-لوکس-شده-است
بستن   چاپ