اخبار محرمانه
اعلام آمادگی جامعه اسلامی دانشگاه تهران برای میزبانی مناظره جهانگیری و ضرغامی
شنبه 1 خرداد 1400 - 21:15:59
اخبار محرمانه - فارس / جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران آمادگی خود را برای میزبانی و برگزاری مناظرۀ انتخاباتی بین اسحاق جهانگیری و عزت الله ضرغامی اعلام کرد.
سجاد اسماعیلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، از اعلام آمادگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برای میزبانی از مناظرۀ انتخاباتی بین اسحاق جهانگیری و عزت الله ضرغامی از دواطلبان انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
وی افزود: با توجه به توئیت آقای اسحاق جهانگیری و اعلام آمادگی وی برای مناظره با کاندیداهای ریاست جمهوری دربارۀ مسائل مهم کشور و استقبال آقای ضرغامی با این پیشنهاد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، آمادگی دارد در شرایطی برابر و در فضایی علمی، این مناظره را میزبانی کند.
اسماعیلی تاکید کرد: ما در جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، از تضارب آرا در فرصت انتخابات استقبال می‌کنیم و مشتاقیم که در قالب مناظرات انتخاباتی، تمامی امکانات خود را در فضایی بی‌طرف، در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دهیم.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: در همین راستا، از آقایان جهانگیری و ضرغامی دعوت می‌کنیم تا هر زمانی که می‌پذیرند، آغازگر این گفت‌وگوهای مناظراتی در فضایی آزاد و علمی باشند.
وی در پایان گفت: امیدواریم این پیشنهاد از سوی آقای جهانگیری جدی و واقعی بوده باشد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/548876/اعلام-آمادگی-جامعه-اسلامی-دانشگاه-تهران-برای-میزبانی-مناظره-جهانگیری-و-ضرغامی
بستن   چاپ