اخبار محرمانه
توانایی باورنکردنی بیمار اوتیسمی در وارونه صحبت کردن!
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 - 01:33:55
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / «جان سیویر آستین»، یک ویرایشگر ویدئو اهل ایالت کارولینای شمالی آمریکا دارای قدرت فوق العاده غیرمعمول است که مغزش به او اجازه می‌دهد تا به شکلی وارنه صحبت کند و بخواند. آستین زمانی که یک کودک بود می‌دانست کمی متفاوت از سایر کودکان است، با این حال هرگز این استعداد او در آن زمان شکوفا نشد.
چند سال پیش بود که او متوجه شد که مبتلا به سندرم آسپرگر، نوعی نشانگان خفیف در طیف اوتیسم است که او را قادر به خواندن و صحبت به شکلی وارونه می‌کند. جان به خاطر فرار از قضاوت‌ها و نظرات بی رحمانه همتایانش به موسیقی پناه برد و گوش دادن به موسیقی‌های ضبط شده از جمله سرگرمی‌های او بود. یک روز ضبط صوت جان خراب شد و او به جای تعمیر آن، با صدای موسیقی شروع به آواز خواندن رو به عقب کرد. او متوجه شد می‌تواند تمام آهنگ‌ها را به عقب بخواند و تقریبا هر کلمه‌ای در زبان انگلیسی را به عقب صحبت کند. جان احساس کرد دنیای جدیدی را در خود کشف کرده است.
جان در این باره گفت: «مغز من به من اجازه می‌دهد تا به یکباره تمام این عملکرد‌ها را انجام دهم، چیزی که در باور مردم نمی‌گنجد. تا اواخر سال گذشته نمی‌دانستم یک بیمار مبتلا به سندرم آسپرگر هستم، اما حالا که چنین توانایی‌ای را در خود می‌بینم خودم را به همان شکلی که هستم پذیرفته ام. صحبت کردن به عقب به من این اجازه را می‌دهد تا از دوران خودم خارج شوم، هدیه‌ای ارزشمند که مغزم از آن برخوردار است.» گفتنی است؛ جان تاکنون در چندین برنامه تلویزیونی و استعدادیابی شرکت کرده و دارای یک کانال یوتیوب است که در آن استعداد خود در آواز خواندن و صحبت کردن به عقب را در معرض نمایش عموم قرار می دهد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/545552/توانایی-باورنکردنی-بیمار-اوتیسمی-در-وارونه-صحبت-کردن!
بستن   چاپ