اخبار محرمانه
اخبار داغ انتخابات/ شنل سوپرمن قواره لاریجانی نیست!
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 - 00:05:57
اخبار محرمانه - آخرین خبر / میدان بزرگ‌ترین رقابت انتخاباتی کشور به روزهای حساس خود نزدیک شده است. انتخابات سرنوشت‌سازی که ردای ریاست قوه مجریه را بر تن سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران خواهد کرد. به همین منظور درصدد هستیم مهم‌ترین اخبار و تحلیل‌های انتخابات 1400 را هر شب در قالب بسته خبری «اخبار داغ انتخابات» به شما تقدیم کنیم. با ما همراه باشید.
لاریجانی برای خاموش کردن آتش آمده است

اخبار محرمانه

علی لاریجانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 در توییتی مواضع خود را اندکی روشن ساخت. وی نوشت: کسی که امروز به مردم وعده بهشت می‌دهد، خلاف می‌گوید؛ اول باید آتش جهنم را خاموش کرد. حل مشکلات پیچیده کشور سوپرمن نمی‌خواهد، مدیر می‌خواهد.
ستاد این آقا در پارک!
«محمدحسن نامی»، وزیر ارتباطات دولت دهم و کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری گفته است با دایر کردن ستاد انتخاباتی مخالف هستم، اگر من مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرم هیچ ستادی نخواهم زد و فقط چند پوستر تهیه می‌کنم. ما می‌توانیم به همراه مردم در پارک‌ها جمع بشویم.

اخبار محرمانه

برنامه متفاوت یک کاندیدا برای تبلیغات: می توانیم به همراه مردم در پارک‌ها جمع بشویم
1400/02/28 - 14:36
شاخ و شونه کشیدن محمود
محمود احمدی‌نژاد حرف‌های روز ثبت نامش را تکرار کرد: اگر این بار هم بخواهند (من را) رد کنند، قطعا شرکت نخواهم کرد و انتخابات را هم تایید نمی‌کنم.

توضیح ویدیو
برنامه این 4 نفر
گمان‌زنی‌هایی درباره برنامه‌های چهار نامزد اصلی انتخابات ریاست یعنی علی لاریجانی، ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان زده شده است. جزئیات این برنامه‌ها در لینک زیر آمده است.

اخبار محرمانه

برنامه چهار نامزد اصلی انتخابات 1400 چیست؟
1400/02/28 - 16:29
شورای وحدت خود را به رئیسی چسباند
ابراهیم رئیسی در روز ثبت‌نام اعلام کرد که مستقل آمده است اما با این حال شورای وحدت اصولگرایان همچنان اصرار دارد تا وی را به عنوان کاندیدای این شورا معرفی کند.

اخبار محرمانه

حمایت همه جانبه شورای وحدت و شورای ائتلاف از کاندیداتوری رئیسی
1400/02/28 - 16:05

http://www.SecretNews.ir/fa/News/545401/اخبار-داغ-انتخابات--شنل-سوپرمن-قواره-لاریجانی-نیست!
بستن   چاپ