اخبار محرمانه
قتل دختر نوجوان در اندیمشک
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 - 19:45:58
اخبار محرمانه - رکنا/ قاتل دختر نوجوان که 25 سال کابوس چوبه دار می دید در زندان اتفاق عجیبی برایش رخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همکاری و مشارکت اعضای شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک، قاتل دختر نوجوان پس از 25 سال با عفو و گذشت خانواده مقتول از چوبه دار رها شد.
دکتر علیرضا باوی با اعلام این خبر گفت: در سال 1375 فردی در ان دیمشک بهدلیل اختلافات خانوادگی با همسایه خود، دختر نوجوان همسایه را به قتل می‌رساند و متواری می‌شود که پس از مدتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد و به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و طی مراحل دادرسی منجر به صدور حکم نهایی و قصاص برای او شد.
فرصت زندگی دوباره به قاتل اندیمشکی پس از 25 سال
به گزارش روابط عمومی توسعه حل اختلاف خوزستان، وی افزود: طی این سال‌ها افراد و هیات‌های مختلفی از معتمدین، خیرین و حتی گروه اعزامی از آستان قدس رضوی و گروه‌های دیگر از سراسر استان و کشور تلاش‌های فراوانی کردند ولی نتیجه‌ای حاصل نشد و اولیای دم بر قصاص قاتل پافشاری می‌کردند و به خاطر اینکه خانواده قاتل دیگر واسطه جهت جلب رضایت نفرستند، از شهرستان اندیمشک به دزفول نقل مکان کردند.
باوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه قاتل طی این 25 سال از کار خود بسیار پشیمان شده بود، با دستور مقام قضایی جهت حل و فصل موضوع و همکاری اجرای احکام دادگاه اندیمشک و همچنین مشارکت اعضای شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک، جلسات متعددی در چند ماه گذشته برای جلب رضایت خانواده مقتول برگزار شد.
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ضمن تشکر از سعی و تلاش اعضای شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک در حل و فصل این موضوع، تصریح کرد: خانواده مقتول پس از 25 سال سختی و صبوری بالاخره همزمان با عید سعید فطر و تلاش و کوشش رئیس دادگستری دزفول، اعضای شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک، بزرگان و خیرین، از خون فرزند خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند و فرصت زندگی دوباره به او بخشیدند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/545375/قتل-دختر-نوجوان-در-اندیمشک
بستن   چاپ